Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 29. 19:20 - Szubrina

Affér..szavazás

Lezárom a szavazást, jelenleg az vezet, h folytassam, a szavazáson részvevő emberek száma is jól mutatja mennyire nehezen lehet rávenni kommentelésre és bármi reakcióra az embereket, engem ez eléggé elszomorít...100 olvasóból 8 olvasó szavazott, ami igazából csak 7, mert én is szavaztam egyet, h kipróbáljam működik-e.

Hallottam, h a koronavírus ellen az alkohol nagyon jó, most belülről fertőtlenítek éppen.:)

Egyébként kitaláltam egy nagyon jó folytatást az Afférnak, kontaktcsere nélkül, lehet, h inkább ezt kéne és mindjárt egy kis BDSM-is (inkább D/S) lehetne benne...még gondolkodom rajta holnapig. Főleg, mert a többség a folytatásra szavazott, elvileg hülyeség lenne, most másképp cselekedni...de Technikus úr is azt írta ne folytassam...na tényleg meggondolom...

Ma volt szerencsém két kollégával közelebbről összeismerkedni, kicsit adtam alájuk a lovat, de minden magas labdát lecsaptak...az egyik srác tetszik...persze élettársa van 6 éve, mé ne lenne...

Azért nem kell félteni a srácokat, a másik meg még nős is...viszont mindkettő benne lenne egy kis ungabungában velem...az egyik régen tetszett, ma már nem, a másik viszont fincsi falat...még nem tudom, h legyek-e büdös kurva vagy hagyjam a picsába...hagyni kéne...kéne...de a kisördög ott van bennem. (ja azt, h foglaltak nem tőlük tudom, nem említették:DDD facebookról...)

Nemtudom miért de nagyon beindultam mostanában...lehet, h csak kell a lelkemnek, h érezzem, igen még jó nő vagyok, kellek...meg azért az érintések is hiányoznak...az én koromban nehéz már kifogni egyedülálló pasast...amikor már a 10 évvel fiatalabbak is elköteleződtek...

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7115497862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.01. 09:18:18

Nehogymár az legyen, amit én írtam. A nép szavazott, döntött...

Szubrina 2020.03.01. 10:19:04

@Technikus Úr: Viszont téged se szeretnélek megbántani, hiszen te kommentelsz is és így a te véleményed többet nyom nekem a latba...de már kitaláltam, h "cseleznélek" ki..tudod a kecske is jól lakna és a szopás is megmaradna.:DDD

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.01. 10:52:19

@Szubrina: Tudod, úgy vagyok a szopással, hogy igazából nem is szeretem. :D Nem azért mert nem okoz örömet hanem mert még nem találkoztam olyannal aki jól csinálná. :D csak a sztori miatt írtam. :D

Szubrina 2020.03.01. 12:10:58

@Technikus Úr: Most belém basztál egy gondolatot, azt hiszem én ezért nem szeretem a szopást, mert ahogy én szeretném csinálni úgy nem lehet. Mondanám a kulcsszavakat, amiket a palik mondanak szopás közben: gyorsabban, erősebben. Hű na ennél jobban semmit nem utálok...én szeretnék eljátszani vele, ha már...nyalogatni...amúgy volt már aki hagyta, de ez elenyésző és hiába játszadozok, muszáj utána még is ütemesen szopni, különben soha a büdös picsában nem megy el a delikvens...

taga20 2020.03.01. 15:11:50

@Szubrina: elég érdekes életed lehet. lassan megsajnállak:)))

taga20 2020.03.01. 15:23:23

@Szubrina: "amiket a palik mondanak szopás közben: gyorsabban, erősebben."

én soha nem mondtam ilyet.

egyébként fojtogató ez a háttér. konkrétan szar.

nem lehetne változtatnod rajta?

Szubrina 2020.03.01. 18:40:23

@taga20: Miattad nem fogom, én már megszoktam és a régi olvasóim is, egyszer megváltoztattam és nagyon zavart...ne basztass mostantól, köszi!

Technikus Úr · www.technikusur.blog.hu 2020.03.01. 20:24:18

@Szubrina: A domináns Szubrina. Lassan hozom a popcornt! :D
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása