Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 11. 08:17 - Szubrina

Pasiügyek

Hosszú-hosszú idő óta nem volt senki az életemben, de tényleg évekig, aztán tavaly október közepén egy hét leforgása alatt belezúgtam egy hazug pasiba, aki tudom, h eredetileg azért nem tűnt fel, h hazudik, mert tulajdonképpen akkor még nem hazudott. Őszintén mondta nekem, amiket mondott, még is, amikor hazautazott vidékre a családjához (testvére, szülei) megváltoztatta a véleményét. Így már minden korábbi dolog hazugságnak tűnt, borzasztóan összetörtem, mert hosszú idő óta ő volt az első, akiben bíztam. Szerencsére nem volt köztünk szex.

Tudom, h naivitás, de azt éreztem, h nem lehet h még egyszer így járjak az életben, hiszen előtte is már annyiszor megszívtam, bezárkóztam a fejembe és február közepe táján kezdtem újra kibújni...ami azt jelenti 4 hónap kellett. Akkor elmentem arra a munkahelyi tanfolyamra, ahol szemeztem egy sráccal, plusz ott volt egy másik srác, aki szintén tetszik.

Összefoglalva annyi, az h újra nyitott lettem valahogy látszhat rajtam külsőleg, viselkedésileg, mert elkezdtek tobzódni a pasik a környezetemben, egy baj van, ahogy régen is, most is azok, akik egyébként foglaltak. Lehet köpködni, de a szexuális kisugárzásom miatt lehet ez az egész, valahogy ÉS NEM A KOROM MIATT, azt érzik velem kapcsolatban, h csak dugni...dugni nagyon, igen, párkapcsolatot nem.

És ezt is lehet, h sugárzom, mert ti olvasóim is tudjátok, hogy nekem egy párkapcsolathoz azért komoly elvárásaim vannak. Az együttélés nem móka és kacagás, annak működnie kell. Múltkor eszembe jutott egy gondolat a sok komment miatt, amit ebben a témakörben kaptam. Amikor azt írtátok nagyok az elvárásaim és lejjebb kénen adnom az igényeimet és kompromisszumokat kötni...

 

MIVAAAAN?

 

2020-ban vagyunk ti kényszerházasságra akartok ítéltetni????

 

Össze-vissza hadováltok, szabad párválasztás joga azért adassék már meg nékem.

 

Visszatérve oda, h most itt a tavasz, nedves a puncim és azt sugárzom, h "kapható" lennék, megint beindultak páran, h "megszerezzenek" gondolom csak instant gyönyörökre, hiszen majdnem mind párkapcsolatban él...

Például itt van az a srác, akiről múltkor sopánkodtam, h a haverja igen, de ő nem jelölt be fészen, hát csezzegh ő elkérte a telószámomat egy közös kolléganőtől...közben itt a kommentjeim kapcsán is többen felkerestek, de mindegyik elhamvadt, ilyen-olyan okok miatt.

Egy dologra azért kíváncsi leszek, hogy hogyan adja, majd elő, h mit akar és amire szintén, h én hogy fogom elutasítani úgy, h ne legyen sértődés a dologból...:(

 

 

 

 

 

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr515514510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Womb Rаider 2020.03.11. 12:07:51

A természet rendje.. párzási idő van, a macskák már javában vornyíkolnak...

" Amikor azt írtátok nagyok az elvárásaim és lejjebb kénen adnom az igényeimet és kompromisszumokat kötni...
MIVAAAAN?
2020-ban vagyunk ti kényszerházasságra akartok ítéltetni????"

Szerintem a reális elvárások és a kényszerházasság között meglehetősen nagy a távolság.. de ami azért zorall, hogy végül aztán sokan pont azok erőszakolják meg magukat kétségbeesésükben, és belecuppannak valami valóban nagy szar kapcsolatba akik addig fél tucat nagyságrendekkel jobbat hagytak ki.. mert azé' ők ennél többet/jobbat érdemelnek. Végül maradt a resztli, mert a magány rémísztő árnyéka ellen az is valami..
Az emberek zöme csak hiszi, hogy az évek lassan, csendben nem formálják át őket.. nem a ló...rt.

Szubrina 2020.03.11. 14:32:11

@Womb Rаider: Az egyedüllét, nem feltétlen magány. Inkább az, mint, h rangomon alulival.

Reactor 2020.03.11. 15:26:52

Házasodni is szeretnél, Szub? Korábban ezt sosem írtad...emlékszem a "Honnan...?" című bejegyzésedre anno, írtad, hogy imádjon, akarjon tőled 3 gyereket, legyen okos és férfias. Nyilván az együttélés az alap, a házassággal viszont lehetnek gondok.
Ám nekem mindhárom lánytestvérem megházasodott már - tavaly kettő is egymás után. Már csak én maradtam úgy egyedül, de abszolute nem bánom. Ahogy írtad is: miért kéne kényszerházasodni? Van három lánytestvérem, majd ők legyártják nekik az unokákat, egy már kész van, kettő most márciusban fog megszületni, annyit unokázhatnak amennyit akarnak...

Womb Rаider 2020.03.11. 16:07:50

@Szubrina: Rangod is van? Mi a rangod? Tartalékos barátnő? :P

Szubrina 2020.03.11. 16:09:54

@Reactor: Bennem gyerekvállalás terén leírom, mik viaskodnak...

-Minek gyerek, én többre is képes vagyok, mint lepetézni
-Erre a világra szülni
-Kötelességem, h fennmaradjon a nemzet
- Ha elhagynak egyedül nem nevelem fel
-olyan jó, amikor belőlünk létrejön egy kis temegén...

A házasság, passz, nemtom...ha a megfelelővel,a kkor miért ne...

Szubrina 2020.03.11. 16:14:33

@Womb Rаider: Azt nem szó szerint írtam, de hát akinek ilyen nehéz a felfogása, az ne olvasson blogokat meg kommenteket vagy csak túl sokat ittál:D

MsIreneAdler 2020.03.11. 17:28:15

@Szubrina: nem bántásból kérdezem, de mi az a "több", amire képes vagy? Mi több lehet annál, hogy létrehozol és gondoskodsz egy másik emberi lényről?Jó, mondjuk, ha egy Nobel gyanús kutazáson dolgozol, vagy esetleg olyan missziós, karitatív tevékenységet végzel, ami sok ezer embert ment meg, ezek mellé tényleg nem fér be egy gyerek, akkor nem szóltam.
Ez, hogy a nemzet miatt kötelesség szülni, ezt baromságnak tartom, de ha odateszik magukat, akik emiatt vállalnak gyereket, akkor nem igazán izgat.
Ha elhagynak, felneveled. Két kezed van, két lábad, meg tudod tenni. A párválasztásnál érdemes minimalizálni a kockázatot.

Szubrina 2020.03.11. 18:51:54

@MsIreneAdler: A több, az egy művészi alkotás pl. egy könyv, ami maradandó, ami adhat, a többi embernek is, vidámságot, tanulni valót, egészséget. Szülni bárki tud, de írni nem. Azért nem érzed lényegesnek a nemzetért szülést, mert kiölték belőlünk a gyökereket, az identitást, amit népünk jelent, viszont sztem fontos tennünk ezért.

Szubrina 2020.03.11. 18:53:26

@MsIreneAdler: Nem akarom egyedül nevelni, a gyermekek tökéletes lelki egészségéhez apa és anya is kell.

Womb Rаider 2020.03.11. 19:18:33

@Szubrina: "Szülni bárki tud, de írni nem. "

Te tudsz írni? Már úgy értem, olyat, ami irodalmi vagy tudományos szempontból releváns, értéket közvetít, üzenetet hordoz?

"Azért nem érzed lényegesnek a nemzetért szülést, mert kiölték belőlünk a gyökereket, az identitást, amit népünk jelent, viszont sztem fontos tennünk ezért. "
Ez a szüléssel csak kezdetét veszi.. de a lényegi rész már akkor indul, amikor a kis jövevény értelme befogadóvá érik..
Amúgy maga a gondolat, hogy gyerekeinken át örökítsük az utánunk jövőkre picinyke és hányatott sorsú népünk kulturális értékeit, a nemzetet összefogó nyelvet, emlékeinket, a múltunkat., na ez nekem nagyon tetszik.. ezt csak támogatni lehet..

De mi van akkor, ha mondjuk idehaza nem találsz rngodhoz méltó pasit (mert elfogytak;) és mondjuk egy hasonlóan szép , nagy múltú nép fia lesz az apuka.. mondjuk japán, vagy perzsa?

"-Minek gyerek, én többre is képes vagyok, mint lepetézni"
Ezegészen biztosan így van. Nyilván tudsz egszerre rágógumizni és biciklizni, vagy bögrés muffint sütni...én pl egészen bizarr mértékben vissza tudom hajlítani a hüvelykujjam a csiuklómhoz és tavaly még a spárgát is meg tudtam csinálni!!!!

"-Erre a világra szülni"
Hát hova máshova?

"-Kötelességem, h fennmaradjon a nemzet"
Nem rajtad fog múlni (rajtam se, nyilván.. de hozzátehetjük a magunk pici morzsáját.. bár én ezt nem feltétlen gondolom kötelességnek.. ez inkább talán lehetőség.

"- Ha elhagynak egyedül nem nevelem fel"
Akkor te nem vagy alkalmas anyának.. erőtlen vagy és nincs önbizalmad.

"-olyan jó, amikor belőlünk létrejön egy kis temegén..."
Ez tökéletesen igaz.. mindent megér, semmi nem mérhető ehhez.. semmi sem képes ezt az érzést pótolni. Igaz, csak akkor fogod ezt fel, amikor bekövetkezik.

"de hát akinek ilyen nehéz a felfogása"
Egyáltalán nem érzem úgy, hogy a felfogásom nehéz lenne, vagy, hogy úgy általában a szövegértés terén különösebb kihívásokkal küszködnék...

"a gyermekek tökéletes lelki egészségéhez apa és anya is kell. "
Ez vitán felül áll.. de az mindennél rosszabb, ha azt kell megélnie, hogy az anyja is elhagyja. (Én el sem tudok ilyen helyzetet képzelni...)

Szubrina 2020.03.11. 19:36:15

@Womb Rаider: Olyan kötözködő vagy....nem tudok még, de szeretnék, olyat írni.

Nem nem tudnám egyedül felnevelni a kölköket, hanem nem akarom, hiszen minden szülő a legjobbat akarja a ygerekének, azaz két szülőt, amennyiben ezt nem tudom teljesíteni nem szülök...

Szerződünk az apával, h amennyiben elhagy, levághatom a faszát. Sztem így biztos nem hagyna el.

a többi egyértelmű blablabla

MsIreneAdler 2020.03.11. 19:49:59

@Szubrina: igazából én valami olyan életműre gondoltam, ami legalább megközelíti azt a "munkát", amit egy gyermek felnevelésébe fektet az ember. A könyv az nálam nem ilyen. Meg te is azt írtad : "több".
Nem, egyáltalán

Szubrina 2020.03.11. 19:53:58

@MsIreneAdler: Pedig én úgy gondolom, hogy az, teremteni valamit, nem csupán a biológiai adottságainkkal, hanem a lelkünkkel sztem nem olyan kis dolog.

De elfogadom, h nem értesz egyet, erre te is képes vagy?

Womb Rаider 2020.03.11. 20:06:00

@Szubrina: "amennyiben ezt nem tudom teljesíteni nem szülök...
"

Nem tudsz erre semmiféle garanciát biztosítani. Elhagyhat bármikor, még akkor is, ha addig eszébe sem jutott.. de ugyanígy történhet vele bármi egyéb is, ami kettészakítja, megcsonkítja a családodat.. de ad abszurdum, még te is dönthetsz úgy, hogy elhagyod.. akármni okból. Lehet az az ő, de akár a te hibád (vagy közös hiba )is.

Így nem lehet tervezni.. mert ki az a hülye, aki nem így indul neki egy kapcsolatnak és mégis, mennyi hullik szét? Mindenki a tartóss, életre szóló kapcsolatban bízik, arra vágyik.. és mégis.

Mi lenne, ha reális célokat és elvárásokat fogalmaznál meg? Taslán sikerélményed is lehetne!

Szubrina 2020.03.11. 20:11:04

@Womb Rаider: Te ezt nem értheted, ez döntés kérdése, mint a hűség, jöhet bármilyen kívánatos fasz vagy punci (a pasinak) az életébe, ami megkísérti, ha ő úgy dönt, hűséges marad, nem baszik félre...ugyanez az elhagyással.

Jó a haláleset az extra, de akinek gyereke van pl. ne menjen fel a monteveresztre meghalni, tehát ne menjen a halál elébe....

Csak egyszer fogadnád el, amit írok, de nem bazmeg, mindig, mindig belekötsz, te aki libsi elvek szerint éled az életedet (mert buzi vagy) igazán lehetnél elfogadóbb, ha valaki másként látja a világot.

Miért írsz mindig úgy, mintha te jobban tudnád, még is ki a retkes picsafaszomnak képzeled már magad?!

Vegyél vissza az arcodbol, halál lazán kitlthatnálak, de helyette, csak nézz tükörbe és mondd háromszor, h KAMPÓKÉZ, KAMPÓKÉZ, KAMPÓKÉZ és haggyá engem lógva a gecibe!

Womb Rаider 2020.03.11. 20:45:20

@Szubrina: Én nagyon is felfogom, amit írsz.. azért válaszolom azt, amit. Felőlem kitilthatsz.. az is egyfajta válasz... de nem megoldás. (Ettől még jogodban áll)

Nincs olyan, hogy eldöntöm: én mától hűséges vagyok, és mindig szeretni fogom XY-t és csakis őt.

"te aki libsi elvek szerint éled az életedet (mert buzi vagy) igazán lehetnél elfogadóbb, ha valaki másként látja a világot."

Egy frászt.. nem ez a lényeg.. felőlem hihetsz valamiben, ami nincs, nem is volt.. te fogsz esetleg csalódni, nem én.
Én ezen a téren liberális vagyok.. nem libsi. Az más, nagyon más. Ám tévedsz, ha azt hiszed, hűtlen vagyok.

De most mennem kell, ha addig nem tiltasz ki, holnap megpróbálom kifejteni.
Megjött a csajom :))))

Szubrina 2020.03.11. 20:49:50

@Womb Rаider: Undorító vagy, ne fejtsd ki.

Ugye felfogod, h nem láthatsz bele mindneki fejébe, igen is van olyan, aki eldönti.

Kapjá szifiliszt!

Reactor 2020.03.11. 21:07:39

@Szubrina: Azt hiszem, értem. Szóval megy a vívódás, és sajnos mindkét oldalról van igazad. No persze, ahhoz, hogy aprótalpúd legyen, először olyan pasas is szükségeltetik! Egyedül nemcsakhogy nem buli felnevelni, hanem kimondottan nehéz, tekintve, hogy kétszer annyit kell majd dolgoznod.
Nehéz időszak a tavasz, ilyenkor sokkal kívánósabb is vagy, ám ezt hogy intézed el? Fürge ujjak, banán, és slussz? :)
Ja, és ha már szóbahoztad a Dűnét, kedveskedtem neked egy kicsit, mielőtt háborúba viszem az embereimet. Egy kis formagyakorlatot hajtottam végre a császári elit gárdával:

imgur.com/Q8NY4wG

Remélem tetszeni fog :)

Szubrina 2020.03.11. 21:16:18

@Reactor: Ez nagyon édes és romantikus...de tudod, h mi nem...

Igen, folyamatos masztizás, nagyon rákaptam most azokra a gifekre, amiket a múltkori bejegyzésben közzétettem...mindenféle, annál "betegebbekre" is...
Nagyon nem bírok magammal...de pár nap és lecseng az ovulációm, akkorra enyhülés várható...
Ráadásul most a melóban van egy kis lelkinehezék...beszélnem kell a főnökömmel, de ez a beszélgetés eléggé durva végkimenetelű is lehet rám nézve és nem tudom meg akarom-e lépni...
Mindesestre hülyének akar nézni és már csak büszkeségből is ki kell most állnom magamért...
Talán, ha nem érek neki annyit, akkor nem is kéne erőltetni tovább ezt az egészet...
Sok érv szól emellett a munka mellett, viszont ellene is.
Ráadásul a kocsit csak is emiatt vettem, ráadásul ő ezt tudta...még is gusztustalankodik velem...kérdés van-e benne elegendő emberség...

MsIreneAdler 2020.03.11. 21:25:36

@Szubrina: az előbbi kommentem elnyomódott idejekorán. Azt akartam még írni, hogy, egyáltalán nincs kiölve belőlem a nemzeti öntudat, mindössze nem gondolom, hogy ennyi elég a gyerekvállaláshoz. Nem hinném, hogy a magyarság fokmérője, ki, mennyi gyereket szül.
Én elfogadom, amit írsz. Ez egy nagyon kényes és intim téma, beszélgethetünk róla, elmondom én is a véleményem, te is, de semmi közöm nincs hozzá mit csinálsz, és ahhoz sincs semmi jogom, hogy beleszóljak, hogyan élj.

Szubrina 2020.03.11. 21:47:47

Nem magyarabb akarok attól lenni, h szülök, hanem szeretném ha fennmaradna a népem, amibe nem véletlenül leszülettem, ez sztem felelősség...

Főkeg most, amikor a migráns férgek leigázzák a világot...(persze nem ők tehetnek róla, de a nemierőszakról és minden mélységes butaságról, ami a fejükben van arról igen)

Tudom, ne mondj semmit, nem értesz egyet, de erről végképp nem nyitok vitát.

Ugyanazon érv miatt kell a gyerek és ugyanazon érv miatt is félem vállalni, ennyi...

Reactor 2020.03.11. 22:18:13

@Szubrina: Eeegen, tudom...sajnos én dohányzok. Ettől függetlenül gyakran eszembe jutsz, még Dűne 2000 közben is. Tavasz van, na :)
A főnöködet meg tedd helyre, ahogy megérdemli. Téged ne nézzen már madárnak.
A "migrácsok" miatt pedig ne aggódj, sikerült a kormánynak olyan szinten tönkrevágnia az országot, hogy a legágrólszakadtabb szíriai se akar ittmaradni.

Szubrina 2020.03.11. 22:26:52

Nem akarnak, de a drága jó unijó majd idekényszeríti őket (kvóta) akkor lesz nagyon kellemes, mert majd fosztogatnak mert maradni nem akarnak...igen a cigi örök kizáró tényező, nem tudom elviselni.
Sokan vannak ezzel így, h gondolnak rám...csak tudod ez nekem kevés, ugyan is telhetetlen vagyok:)

Mondhatnám, h szerencsés vagyok, mert míg valakinek van egy párja, aki le se szarja, addig nekem nincs párom, de jónéhányan matyiznak rám és ábrándoznak a puncimról (nem a blogolvasókra gondolok). Valahogy mégsem vagyok elégedett...de ki érti a nőket...ehhe:D

MsIreneAdler 2020.03.11. 23:01:22

@Szubrina: engem csak az zavar, hogy mindenki a másik faszával akarja verni a csalánt ezügyben. Azok szoktak a leginkább hangoskodni, hogy így fogyunk, meg úgy kell a gyerek, akiknek azért annyira nem fontos ez a nemzeti ügy, hogy szüljenek is hármat, négyet. Ellenben még egy nagycsaládostól nem hallottam, hogy azért vállaltak több gyereket, hogy ki ne haljon a magyar.
Miről nem nyitsz vitát? Hogy jönnek? Hát jönnek, nincs vita. Azzal viszont nem értek egyet (jól gondolod), hogy úgy menthetjük magunkat, ha olyanná válunk, mint ők, és ész nélkül potyogtatjuk a gyerekeket. Tudod mivel járna ez? A nőknek annyi. Már egy-két gyerek mellől is kihívás visszamenni dolgozni.... Te is érzed ugye, milyen gáz, hogy egyesek úgy "mentenének" meg minket, hogy azt kérik, éljünk úgy, mint ők. Vicc az egész...

Szubrina 2020.03.11. 23:19:18

@MsIreneAdler: Nos nekem egészen más terveim vannak, ha úgy alakul, h lesz gyerekem minimum 3, ha szerencsém lesz bekamuzom, h terméketlen vagyok (koromra) hivatkozva és lombikkal összejöhetnek az ikrek, ami az álmaim netovábbja...

Ebbe a taposómalomba én tuti fix, h nem szülök, teljesen más életfeltételekbe...

Vannak olyan etnikumok, akik ész nélkül potyogtatnak, ha ma Magyarországon élő nő 3 gyereket szülne, akkor se lenne elég, csak, h ne aggódalmaskodj!

Reactor 2020.03.12. 01:56:17

@Szubrina: Igen, gondoltam, h nehezen viselnéd, ha ott melletted pöfékelnék, mint valami kényelmeskedő gőzmozdony :D Ám Szub! Mi a helyzet az e-cigivel? Abban egy gramm kátrány vagy nikotin nincs, csakvízgőz. Ráadásul jó az illata is. Az is kizáró tényező?
Ám hazudnék, ha azt mondanám, hogy én nem ábrándozok időnként rólad, végülis hát férfiból vagyok :) de pár perc után már azon morfondírozok, nehézgyalogságot vessek-e be az ellenséges támaszpont ellen, vagy lánctalpasokat :D igazság szerint engem az érdekel, hogy csókolsz, ez valamiért többet nyom a latban, mint a szex, mégha kissé fonák dolognak is hangzik. Fura egy jószág vagyok, tudom anélkül is, hogy mondanád :)

kormanyrud 2020.03.12. 05:58:27

@Szubrina: Rangodon alulival... Milyen rang?!?!

kormanyrud 2020.03.12. 06:07:34

@Reactor: Te egy gyerek vagy es igazabol tenyleg te lennel a tokeletes tars neki...

Womb Rаider 2020.03.12. 07:44:13

@Szubrina: "@Womb Rаider: "Kapjá szifiliszt! "

Én tegnap csak teljes kiőrlésű lisztet kerestem, de csak egy kiszakadt zacskóval volt.. a szifiliszes polcot nem néztem.. de nem is terveztem, hogy készleteket halmozzak fel belőle.

"Undorító vagy, ne fejtsd ki."
Nem tudom.. nem nagyon mondták még eddig..

"Ugye felfogod, h nem láthatsz bele mindneki fejébe, igen is van olyan, aki eldönti."

Akar a fene belelátni minden fejbe.. néha az enyémből sem látok ki :) De ma reggel friss vagyok, üde, jókedvű, így a sértéseid lecsorognak. Úsztam egy jót hajnalban, el tudnám tolni a Mátrát.

Szóval: nem kételkedem abban, hogy te vagy olyan elszánt, és el tudod dönteni, el tudod tervezni, hogy valakit (és csak őt) örökké szeretni fogsz. Azt is elhiszem, hogy bele is vágsz, adott esetben.. Egyet nem tudok, mert ezt nem írtad le, hogy ezt miként képzeled megvalósítani.. mert azt (bár én nem értek ehhez) úgy gondolom, nem kis vállalkozásba fognál.
A racionalitás egy ideig képes felülírni.. megerőszakolni.. az érzelmeket, de mennél később áll be az egyensúly, annál nagyobb a veszélye annak, hogy pusztító modon fog ez bekövetkezni.
Akkor nagyon észnél kell ám lenni és olyankor minden addig szcenárió megy a kukába és ki kell találni, hogyan és merre tovább! Ha te ezt séróból nyomod, én szívesen olvasnám, mert én átéltem hasonlót és kurvára nehéz volt kievickélni.. bár végül sikerült és most jó.
Én csak óvni próbáltalak az illúziókban gyökerező csalódástól.. de igazad van, a te életed, azt kezdesz vele, amihez kedved van épp.
Eddig is te irányítottál..

Szubrina 2020.03.12. 07:44:35

@kormanyrud: Felnősz végre vagy ki kell, h tiltsalak?
Viselkedj már normálisan!

MsIreneAdler 2020.03.12. 08:16:54

@Szubrina: tudom hogy nem szereted, mikor a valóság felülírja az álmaidat, így erre a ragyogó tervre legszívesbben nem is írnék semmit, de úgy érzem muszáj.
Három dolgot megemlítek:
Meddőségi vizsgálat, hormonkezelés, inszemináció. Ezek előzik meg ugyanis a lombik programot. Bemondásra, csak hogy kényelmesen, egyszerre legyárthasd a gyerekeket, nem csinálnak ilyet, vagy ha mégis, az kurva sokba kerül. A kurva sokat milliós nagyságrendben képzeld el. Ezek a beavatkozások időben éveket vehetnek igénybe, és még csak erre jön a lombik. Ezt is érdemes számításba venni.
Szóval azt mondom, nézz utána a dolgoknak, mielőtt abba a hitbe ringatod magad, hogy, amit ott fent leírtál, az a mai magyar valóságban kivitelezhető, nehogy sírás legyen a vége.

Szubrina 2020.03.12. 08:22:53

@MsIreneAdler: Az a szerencse, h a korom miatt a doki már nem fog szarakodni, ha azt mondom 1 éve próbálkozunk...

Womb Rаider 2020.03.12. 08:52:27

@Szubrina: És biztos, hogy valóban jó lesz az neked, ha feleslegesen kitömnek hormonokkal? Biztos szerencsés a 4x-hez közel/azon túl rögtön hármas ikrekre hajtani?
(most attól eltekintve, amit MIA fentebb leírt, hogy azért ez nem megy bemondásra..)

Szubrina 2020.03.12. 10:47:42

@Womb Rаider: Az időm véges és praktikus ember vagyok.

Reactor 2020.03.12. 15:01:56

@kormanyrud: Igen, tudom. Igyekszem megmaradni "gyereknek" ameddig csak lehetséges. Ráérek majd savanyúuborka pofájú karótnyelt örömtelen meredtpofának lenni ötvenévesen is. Gondolom társadalmilag ez volna az elfogadott viselkedési forma egy harmincastól...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása