Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. április 10. 20:46 - Szubrina

Korona-blog (nemtomhanyadik má)

Na szóval, tudom, tudom nagyon eltűntem, de egyszerűen nálunk Húsvét előtt őrület van, nem volt ez most sem másként, a kimerülésig meló. Ma meg, süttettem magam a napon, közben mindenféle kertimunkát végeztem, 4 nap itthon maga a gyönyör, végre. Írtam is egy listát a teendőimről...magvetés a balkonládákba, nagytakarítás, kocsimosás, a növény kihordás és a tó-takarítás már pipa. Még a kalácskészítés is hátravan és a kovász is, amit elterveztem, h elkezdem megcsinálni. Kis húsvéti dekoráció is lesz.

otthon.jpg

Fizu után felvettem a "vegyvédelmi ruhámat" és elindultam a Tescoba, nagybevásárolni, a kosaram aljára került 4 karton víz, 2*5 liter orchideaföld és még sok minden más is, hiszen 12 napja vásároltam utoljára, jó alaposan bevásároltam, pl. vettem 4 mosószert, 6 fogkrémet, ezek voltak összesen 20 ezer forint...sok mindent így előre megvettem, h a későbbiekben, amikor már nagyobb lesz a fertőzöttség, akkor csak minimál dolgot kelljen megvennem, friss dolgokat (de lehet online rendelés lesz belőle).

Szóval megyek a jól megpakolt kosarammal az önkiszolg. kasszához, erre egy csöves nő meg a csöves palija (nem írói túlzás, koszosak, büdösek, kabátban...kint 25 fok) azt mondja a nő a kosaramra nézve, h "Jézusom" miközben a kannás borát épp készül kifizetni...

Már ettől eléggé kellemetlenül éreztem magam, aztán, nem túlzok 8 belföldi migráns, bennszülött, bidám,bidám, munkakerülő vagy ki hogy hívja őket, mert hát legyünk nagyon PC-k 4 kiló szeletelt fehérkenyér és 4-6 liter kóla társaságában szintén megszóltak, h "Na ez jól bevásárolt!"."Jó gazdag lehet" Aztán hagytam őket előre menni, mert maguk közé vettek, de persze, bármilyen lassan is mentem, a kijáratnál megálltak, h azonnal rágyújtsanak, mer há a segíjből cigire azé csak jut, amit a pulyák után fizet az állambácsi, mint a katonatiszt. Szinte féltem a kocsimhoz menni, szerencsére balra húzott a kosár, így megpakolva eléggé kínlódtam vele, h egyenesben tartsam, így lassú voltam, addig odaértek a lepukkant kisbuszukhoz, jó lassan pakoltam a kocsiba is és nem is siettem az elindulással, nehogy véletlenül (be)kövessenek.

Aztán még meglátogattam az Aldit, Rossmant és a pékséget...8:57-kor végeztem, a zöldséges (mert ott van csak normál méretű tojás) már csak a délutáni idősávba fért bele...nem kis összeget sikerült elbasznom egy nap alatt, de semmi haszontalant nem vettem. Ma olvastam, h a Tesco csütörtöktől bevezette, h csak adott létszám vásárolhat egyszerre (én még szerdán voltam) a Tescoban, így ez marha bonyolult lesz, viszont Lakatosék, meg Kolompárék mostantól legalább csak az egyik agysebészt fogják beküldeni a mindennapi betevő kenyérér.

vasarlas.jpg

Húsvétra lezárják a Margit-szigetet, a Római partot, a balatoni strandokat és így tovább...egyedül se tud senki sétálni, pedig gyönyörű az idő, akik a belvárosban laknak jól beszopják. Mondjuk ők amúgy is, büdös, zajos hely, sosem tudnék ott élni.

Amennyiben van vírus, én igyekszem mindent megtenni azért, h ne adjam tovább és ne kapjam el. Ha meg nincs akkor sem lehet senki felelőtlen. Nagyon sok barmot látok, aki fittyet hány az egészre, nem visel maszkot és nem tartja a távolságot és összejövetelt rendez otthon barátokkal, rokonokkal, ez sokunknak nagyon rosszul esik, mert sokan akik szigorúan betartjuk és nem találkozunk a szeretteinkkel, emiatt veszélybe kerülhetünk a vásárlásnál vagy ilyesmi...

A kövi bejegyzést kicsit "izgalmasabbra" tervezem.:)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5215603030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DorkNet 2020.04.10. 21:27:32

Belföldi "norvég" migránsok, Kafferek... stb. De szeretném megjegyezni, hogy akiknek nem inge ne vegye magára mert vannak közöttük jóravaló emberek is, csakúgy mint a fehérek között az ugyanolyan semmirekellők. Csak az arányok ugye...

Szubrina 2020.04.10. 21:28:52

Az arányok olyanok, h mintha nem is lennének köztük rendesek...

boborján20 2020.04.11. 01:44:35

má nagyon várom, hogy valami értelmes posztot toljál, me ezek szarok!

zöd?:))

www.youtube.com/watch?v=fsLdhijtdwI

Aldure85 2020.05.01. 02:30:02

A mostani helyzetre meg vannak a válaszok csak jó helyen kell őket keresni. A korona vírus leple alatt a háttér hatalom átveszi a teljes uralmat fölöttünk, ez a terve. Ez a platform azért jött létre hogy ne törölhessék az igazságról szóló videókat. Ez az eredeti link: londonreal.tv/digital-freedom-platform-interview-1-dr-rashid-buttar/

Ennek a videónak a magyar fordítása a google drive oladalamról letölthető. Az a baj hogy rengeteg ember és állam át van verve. drive.google.com/drive/folders/1Vne_UyviWCE0qIOSabVz9zMd1r2Q-DYd?usp=sharing

Szubrina 2020.05.01. 07:05:49

@Aldure85: Köszi, már tudok róla, inkább az kéne, h mi az amivel meggyőzhető a többi ember, aki csak összeesküvés ELMÉLETNEK nevezi a számára felfoghatatlan dolgokat.

Ami számomra felefoghatatlan, h miért jó ez valakinek...nyilván elmebetegekről van szó vagy valaminek a hatása alatt állnak pl. Sátán...én azt se értem, miért jó, ha a nemtomhanyadik stadion, hotel vagy bármi felépül Mészáros és Mészáros lopunk KFT-nél (tudom, h kis hal).
Vannak "emberek" akik belebolondultak a pénzbe a hatalomba és a gonoszságba...

Viszont én hiszek benne, h még is valahogy a jó fog győzedelmeskedni és ezt a sok mocskot egyszer el lehet mosni a Föld felszínéről.

Szubrina 2020.05.01. 16:38:42

@összevisszaesküvés: Pont ez a fajta szkepticizmus, amiért szépen tehetik a dolgukat az összeesküvők. Hihetetlen ez a fajta naivitás, amivel fel vagy szerelkezve. Egy dolog viszont biztos a kék pirulát szopogatva az életed pofon egyszerű lehet, az emberek jók és a világ tökéletesen működik

Szubrina 2020.05.02. 15:03:46

@összevisszaesküvés: Hát...túl sok bizonyíték is van, de én ezt a videót nem láttam, csak tudom, h 8gy mennek a dolgok...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása