Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. szeptember 05. 02:37 - Szubrina

Ezzel még tartoztam

Jó ideje nem meséltem itt semmit. Pedig volt közben a tali a barátnőmmel az tök jó volt, aztán a fesztiválos nyaralás, ami félig meddig elmaradt aztán koncertek még is voltak, majd mesélek ezekről is, meg konklúziókról, amiket mostanában vontam le így a jövőmmel kapcsolatban, aztán még a buzikról is ejtenék pár szót.

Viszont most a legforróbb emlék, h nemrég értem haza egy koncertről, nagyot buliztunk a barinőmmel, akivel újfent felvettük a kapcsolatot. Aztán egy faszival összegabalyodtam és smároltunk egy maratonit, amit nem is akartunk abbahagyni annyira jó volt, de a barinőm hirtelen haza akart menni és így félbeszakított minket...stb...stb...ezeket ki kéne fejtenem, de most erre nincs energy, inkább megnézek egy részt a Dexterből, meg eszek fagyasztott pizzát, aztán kialszom az alkohol mámorát.

Volt egy új feliratkozóm, de gondolom a hosszú szünet elriasztotta, sajnálom, én ilyen random író vagyok, hol írok, hol nem, mikor mihez van kedvem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6316190566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása