Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. szeptember 24. 02:37 - Szubrina

Most miket nézek

Borzasztó nihilt érzek a sorozatok tájékán jelenidőben. Nemrég a Trónok harcába kezdtem bele, mert hát annyira dicséri mindenki, h mennyire kurva jó...nos sztem az egy iszonyat beteg szar...Azon kívül, h nagyon sok benne a céltalan erőszak, mindenki buzi benne, a testvérével baszik vagy törpékkel stb...Nekem ez undorító, főleg, h büszke homofób vagyok.

Tehát vissza a régi kedvencekhez, először is az egyik legnagyobb kedvencemet néztem végig, mind a 8. évadot a Dexterből. Ugyan tudtam, h a vége gecire szar lesz és rettegtem is tőle, de kárpótolt az első 7. iszonyat jó évad.

Természetesen a kedvenc karakterem Debra, akinek legalább annyira mocskos a szája, mint nekem még is jól áll neki, mint ahogy nekem is. Viszont ő egy elképesztően okos és talpraesett nyomozó, aki kicsit sajnos megborul, amikor megtudja, h a bátyja sorozatgyilkos. Viszont méltatlannak gondolom, h egy hasba lövés és végül kóma végezzen vele, egyszerűen faszság. Elcseszték a végét az biztos.

Aztán egy youtube videóban javasolták a Kidding (Most nevess!) című sorozatot Jim Carrey-vel a főszerepben, hiába bújik meg itt, ott egy két poén, annyira mélységesen drámai és lehangoló a szörnyű dalbetétek miatt meg hányingertkeltő az egész, h egy évad után úgy döntöttem, ezt akkor így elengedem.

Nyerő páros, nem érdekel, ha valaki gáznak tartja, az ilyen celebes realityket én szeretem megismerni az embereket más oldalukról is, mint amit eredetileg mutatnak. Egyszerűen imádom, a mai részen is sírva röhögtem és majdnem megfulladtam, mert közben ettem is. Aki nem ismerné, ebben a műsorban párok versenyeznek, az egyikük általában ismert ember, de van, h a pár mindkét fele. A mai adásban az volt, h autót kellett vezetni, aki a kormánynál ült annak be kellett kötni a szemét és csak kormányozni tudott, a másiknak pedig váltani és a pedálokat nyomogatni. Ha valaki röhögni akar én melegen ajánlom, fent van az RTL Moston, ez a harmadik rész...még most is potyognak a könnyeim a röhögéstől, ha visszagondolok miket csináltak.

Amíg nem jön a Stranger Things új évada, addig a Férjek gyöngyét, a Jóbarátokat és az Egy Call-girl naplója című sorozatok közül fogok szemezgetni. Ma már meg is néztem egy random Férjek gyöngye részt és röhögtem is rendesen. Aki ismeri és szereti a sorozatot, az most megért, kurva jók a karakterek, a kedvencem természetesen Arthur, ő a legnagyobb figura.

Apropó múltkor láttam egy filmet, a címe a Téboly, eléggé ráparáztam, mert én is hamar felkúrom magam, ha valaki bénázik előttem és ebben is ez van, h egy csaj rádudál az előtte álló Pick-Up tulajára ( 200 kg-os Russel Crow), mert már vagy 2 perce a zöldben áll és nem indul el, az meg berág és elég durva dolgokat csinál a csaj szeretteivel. Nekem, h őszinte legyek tetszett, de sok fikázó véleményt olvastam. A főszereplő csaj számomra tök ismeretlen volt, de nagyon jól játszott és kis helyeske is volt.

tv.jpg

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr8616212394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aesopus 2020.09.24. 09:07:55

Hasonló dolgokat kedvelünk.

Szubrina 2020.09.24. 09:11:22

@Aesopus: Aha, neked is nagy kedvenced az Egy Call-girl naplója?:DDD

Aesopus 2020.09.24. 10:52:06

Nyolc filmet vagy sorozatot említettél.

Szubrina 2020.09.24. 10:52:39

@Aesopus: Tudom, csak gondolom az nem, azért írtam.

Nevem senki. 2020.09.24. 13:27:32

Ajánlom még a 24-et. Más jellegű mint a Dexter, de van olyan izgi.

Szubrina 2020.09.24. 13:28:02

@Nevem senki.: Köszi, nekem az nem jött be. Maga a téma unalmas számomra.

Aesopus 2020.09.24. 13:28:10

Lemaradt a szmájlim az előbb. Persze, hogy tudom.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása