Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2021. március 06. 21:48 - Szubrina

Végtelen nyugalom

Az a nagy büdös helyzet, hogy nagyon megváltoztak a dolgok bennem. Sokat voltam "elcsendesedve" és rájöttem egy-két dologra.

Az egyik olyan lesz, ami rám nézve kínos lesz vagy tudatlanságból fakadó akármi és még jó, h szűröm a kommenteket, mert el tudom képzelni miket kapnék, bár Cortez blogján így is lehet, h harmadszor is egész estés tartalom leszek.

Tehát benőtt a fejem lágya nagy sokára és a jelenlegi "szüzességi fogadalmam" ráébresztett nagy igazságokra, mármint a sok férfitől való megkörnyékezés...

Egyre jobban értem és undorodom a férfi fajtól...mindig is önbizalomhiányos voltam és mindig szükségem volt megerősítésre abban, h jó nő vagyok (valójában az vagyok a magam nemében, de én ezt sosem hittem/hiszem el).

Nemrég arra is rájöttem, h ez azért van, mert maximalista vagyok. Nekem a tökéletes sem elég tökéletes, szóval, amikor a blogomon itt bizonygattam, h én ducin is milyen jó nő vagyok, akkor magamat is meg akartam győzni, mert bár tudom, h ez az igazság, én mégsem bízom magamban eléggé.

Nem csak a külsőmben nem bízom, hanem egyéb kvalitásaimban sem, ennek sok előzménye van, szocializációm, szüleim, tágabb család, iskola, tanárok, osztálytársak stb...akár öröklött dolgok is lehetnek, még anyukám, apukám, esetleg az ő szüleik stb. életéből, amiért ez így van, de lehet, h csak egy kisgyerekkori akármi.

Pl. van egy emlékem, ami nagyon erős, anyu húgáékhoz mentünk és az ő férje egy nagyon hangos és (ma már tudom, érzéketlen, empátia mentes ember volt) aki felkapott, dobált és üvöltött, h ugyibugyi meg faszomtudja, amiket egy ilyen kisgyereknek mondanak, én meg gecire emlékszem arra a félelemre, amit akkor éreztem, amikor a kezében voltam. Mikor tudtam, h oda megyünk, egyenesen rettegtem.

Aztán voltak még finomságok, pont az ő fia (uncsitesóm) okozta és kétszer is eljátszotta ugyan azt egyszer Földváron nyaraltak és mi beugrottunk hozzájuk (a család), valami kóddal nyitható emeletes házban laktak. Lementünk játszani a háztól nem messze, majd fogalmam sincs hogyan eltűnt a srác (10 év alatt voltam)...a házhoz visszataláltam, de nem tudtam a kódot, sem az emeletet semmit, ott ácsingóztam, átverve, egyedül és csalódottan. És senki nem keresett, mert azt hitték vele vagyok.

Később, már kiskamasz voltam, Bp-en mentünk hozzájuk, elmentünk öcsémmel és vele kosarazni, kertek alatt, életemben először mentünk arra, onnan is vhogy eltűnt...ott álltam egy kosárlabdával és az öcsémmel kislányként és faszom se tudta, hogy kell visszamenni...egy dolgot tudtam, h út közben rántott hal szagot lehetett érezni valahonnan, azt próbáltam visszakeresni. Szó szerint mentem az orrom után...Aztán, évekkel később, igen fiatalon meghalt az anyukája ennek az uncsitesónak és hát a felesége a hangoskodó nagybácsinak és azt éreztem, h karma bazmeg, valahogy megérdemelték, tudom, h durva, de nem lehet büntetlenül kárt okozni valakiben érzéketlenségből...Valahogy ő elültette bennem, ezekkel az esetekkel, h nem szabad senkiben megbízni...azóta sem tudok igazán senkiben.

De még rengeteg volt, pl. nagymamám és nagynéném, amúgy imádom őket, de még anyukám, apukám, nővérem és öcsém is, mindig minden tervemre, gondolatomra, törekvésemre azt mondták, h én nem vagyok rá képes...igazából ők nem akartak nekem rosszat, sőt jót akartak, de sosem értettek engem igazán és ezek a negatív dolgok is kurvára hátráltatnak mai napig...

Van az a mondás, ha már tudod, h mi a baj, akkor túl vagy a nehezén...pfff...faszt, nem tudok évtizedes rossz berögződéseket, amik kibaszott mélyen vannak, megváltoztatni.

Szóval van bennem egy önbizalomhiány, mind a külsőmre, belsőmre vonatkoztatva, ezt erősíti, h maximalista vagyok és rettentő kritikus, a legszebb nőkön is megtalálom a hibát.

Talán a domináns hím iránti vágyaim is valahogy azért vannak bennem, h egy kőszikla legyen az életemben, egy kibaszott megbízható ember, akivel olyan kapcsolat van közöttünk, ami olyan közvetlen, mintha teljesen egymásban lennénk...

Egy ideje önmegtartóztató életet élek, nem szándékosan, de karantén és társai, egyértelműen kijelenthetem, h 1 éve nem volt semmi, senkivel, de am lehet több is, de az 1 évet tutira tudom mondani.

És rájöttem arra, h akikkel régen dugtam és sokkal jobb pasik voltak, mint akiket megengedhettem volna magamnak, azok csak  a kínálkozó lehetőséget látták bennem. Igen, nagy beismerés, naivitás, a pozitív visszajelzés keresése, h én is vagyok valaki, h én is kellek valakinek...blabla...tény, h azokban a pillanatokban én is élveztem, de utána hónapokig évekig ki voltam égve, most meg talán végleg és ez mindennek a következménye...

Nézzétek el én nagyon naiv voltam és mindig hittem a rózsaszín mesékben, h a férfiak is emberek, meg, h nekik is vannak érzelmeik, de csajok nekik nincs, egy dolog érdekli őket a gyors kielégülés, lehetséges, h nem tehetnek róla, mert ösztönlények, de az biztos, h szegénykék nem emberek. Azért kelnek fel reggel, azért szarnak, azért mosnak fogat, azért keresnek pénzt, azért teniszeznek, azért horgásznak, azért vágatnak hajat, azért kertészkednek, azért csinálnak bármit, h kibírják a következő gyors kielégülésig...(de ezt nem sokan vallják be közülük, lételemük, a hazugság)

Szánalmas, mondhatni...hja...nem számít egy nő lelke, érzései, semmi, nem számítanak a testi hibái, semmi, csak legyen rajta luk, lehetőleg több betömhető is.

Semmi feminista duma nincs ebben, nem vagyok feminista, irtózom tőle, nem akarok jogokat, nem akarok dolgozni, nem akarok tanulni, nem akarok semmit, csak annyit, h ezek a fasszal rendelkező entitások hagyjanak végre békén...

A korona, lezárások stb. miatt a félrebaszási esélyeik jelentősen csökkentek a házas férfiaknak, de a szingli pasiknak is kevés dugás jön össze, nincsenek bulik, nehéz kurvázni nappal stb...Ezért nálam megint rengeteg próbálkoznak és hányok az egésztől...

Nem azt mondom néha kedvem támad játszadozni magammal, de elég ritkán és akkor tényleg jó...de nem is vágyom férfiakra, így h már tudom, h mindenki szinte, akivel eddig dugtam, csak kihasznált, átvert. Még meg sem néztem a videót, de már belinkeltem ide és most nézem és Bedő Imre kajakra arról beszél, amiről én:O

A másik dolog, amiről még akartam írni, h a világban jelenleg elég fura dolgok zajlanak, a legijesztőbb nem az ami épp történik, hanem az a rengeteg ember, aki foggal-körömmel kapaszkodik a rendszerbe, lehajtott fejjel elfogad minden felháborító, égbekiáltó és szabadságjogokat földbe tipró intézkedést és ha vki erről felvilágosítja, úgy néz rá, mint egy sorozatgyilkosra...Huhh, ezek az emberek tartják fent ezt a jelenlegi szörnyű helyzetet, egy pillanat alatt minden helyreállna, h felébrednének...viszont ennek ellenére van bennem egy végtelen nyugalom, nem tudom megmagyarázni, de biztosan érzem pl. ebben a pillanatban, h mindennek ellenére NEM LESZ BAJ, JÓ LESZ, SZÓVAL NYUGI! Mármint úgy nyugi, h lehet, majd harcolnunk kell, de a vége jó lesz, érzem.:)

zen-stones-stack-1530596267eln.jpg

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1116452470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szubrina 2021.03.06. 22:34:36

Kurva jót röhögtem, h volt egy hasonló kinyilatkoztatásom 2020. március 16-án, de látszik, h azóta tovább kristályosodott a dolog...

Ehhez mondjuk erőteljesen kellett pl. a Kakucs ringes balfasz esete, aki Ghostingolt, aztán újra felbukkant és bűntudatkeltésbe zsarolt...jáuhhh, de jó, h leráztam a faszba...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.14. 00:29:02

De amúgy arra nem gondoltál, hogy csak veled voltak ilyenek a férfiak? Mármint mi a magyarázatod arra, hogy bizonyos nőket tényleg szeretnek a férfiak és tartalmas kapcsolatot alakítanak ki velük?

Szubrina 2021.03.14. 00:36:57

@Puerto Prince: Nem tudom, nincs tapasztalatom igazán normális férfiakkal és tartalmas kapcsolatokkal. Olyanokról tudok, h a nők nagyon sokat lenyelnek a párjuknak, italozás, semmittevés, félrekefe stb...na ezek kivülről nagy szeretetben élnek.
Nyilván szubjektív vagyok, nem tudom magamat teljesen objektíven nézni, de azon kívül, h borzasztóan őszinte vagyok nem tudok más rosszat mondani magamról.
Mindig nagyon odaadó voltam, érzelmileg, anyagilag és szexuálisan. Akkoriban nem tudtam ezt, de ma már tudom, h rettenetesen kizsákmányoltak engem, érzelmileg, anyagilag és szexuálisan is.
Naiv voltam, vágytam rá, h szeressenek blabla...sztem nagyon sok nő átél ilyesmit.

Én most ott tartok, hogy senkit nem tudok már elképzelni magam mellé, egyszerűen nincs az a csodálatos férfi, akire nekem szükségem lenne. Mindent meg tudok oldani az életemben, jelenleg éppen glettelés, festés stb...szóval minek kéne teher a nyakamba.

Végső soron lehet, h az én hibám, ha nem vagyok naiv és kedves, odaadó, hanem egy szemét szuka, akkor nem tudnak átbaszarintani, jah biztos az én hibám, a kedvességemmel, kihoztam csupa csodálatos férfiból a faszt. Csak is így lehetett.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.15. 22:23:36

@Szubrina: ezt az utolsót nem mondtam, csak arra próbáltam utalni, hogy miattam is sírt sok-sok nő, rengeteg szeretetre vagy párkapcsolatra váró nőt tapostam ki, mint egy kórházi asszisztens a klumpáját.

Másokkal rendesebb voltam, a feleségemmel meg tök jó társak vagyunk egymásnak.

A tapasztalatom a nőkkel azt mutatja, hogy a legtöbb hazugságot maguknak mondják, illetve a legtöbb köcsög dolgot megbocsájtják, aztán amikor véget ér a kapcsolat, akkor verik a fejüket a falba, hogy bazdmeg, hogy lehettem ilyen hülye, hogy ezt lenyeljem meg elviseljem! Bár most, hogy így leírom, ez a férfiakra is igaz azért, láttam én már cukorborsóból büdöskurvát, csak mert a nőci elköltözött.

Röviden csak annyit akarok mondani, hogy lehet, hogy olyasmit vársz el vagy olyasmit képzelsz a férfiakkal kapcsolatban, ami nincsen ott, vagy nem abban a formában van ott, vagy esetleg nem neked van ott... és amikor elkezdesz egy kapcsolatot, akkor elkezdesz reménykedni, mert a csávó az elején nyilván kitölti a szerepet, beváltja a hozzá fűzött reményeidet... aztán meg kurvára csalódást okoz, szinte törvényszerűen. Nem?

Amúgy furcsa, mert a blogodat olvasva... és most ezt értsd jól, hiszen számos áthidalhatatlan szakadék van köztünk, de ha mondjuk tizenöt éve találkozunk, és kúrtunk meg hajóztunk volna, lehet, hogy rólam is azt hitted volna egy darabig, hogy jó fej vagyok, pedig nem, alapból nem illettünk volna egymáshoz.

Sztem fontos az, hogy a csalódásokból ne legyen gyűlölet, mert abszolút nem visz előre. Könnyen lehet, hogy a te életedben valamilyen hibrid megoldás lenne a jó, pl. kiéled a szexuális vágyaidat egy jó szexpartnerrel, otthon meg együtt vagy egy pasival, akivel együtt lehet élni.

Szubrina 2021.03.15. 22:29:46

@Puerto Prince: Megtaláltam a tökéletes megoldást számomra, nem élem ki a szexuális vágyaimat senkivel, nőként ezt elég jól lehet bírni, mert a szexuális energiáinkat játszi könnyedséggel fektetjük másba. Illetve az igazi, hűséges, őszinte társ pedig csak is egy kutya lehet.

Sajnos valakitől olvastam a frankót a férfiakról, a férfiak manapság már nem éreznek kényszert arra, h felelősségteljesek legyenek, mert ugye pinát már kapnak csak úgy is, ha más nem fizetnek érte. Régebben, ezért udvarolni, nősülni kellett, el kellett tartani a családot.
Ugye te sem gondolod komolyan, h van nő a Földön, aki szívesen szül olyannak, aki még a terhesség alatt lelép. Röhejesek a 40-50 éves pasik is, h 25 éves nők után kajtatnak. Nekem undorítóak voltak 25 évesen az idősebb pasik, mondjuk most is rosszul lennék egy 50 évestől, főleg, ha a szájszagukra gondolok, jézus...(ugye abban a korban már sokféle betegségük van)

Alapvetően a férfi nem egy kibaszott nagy nulla, ahogy már írtam korábban is, ha valaha is úgy tűnt, h többek ennél, az csak a kényszer miatt volt, mert máshogy nem jutottak pinához.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.16. 20:35:04

@Szubrina: szerintem túlgörcsölöd. Amúgy a kutya sem hűséges, csak az éhes állat visszaszeret. Nem az van, hogy téged választott.

Na, visszatérve a 40-50es pasikra, én 42 vagyok és egész jó szájszagom van, továbbá szerintem most vagyok csúcsformában testileg (az arcomon meg a kezeimen látszik csak az idő). Sok év kondizás meg rendes étkezés meghozza a hatását.

Ez a kor mikor volt pontosan, amikor nősülni kellett a pináért? Max a fogamzásgátlás előtt, bár ezt is igyekeztek minden módon kijátszani. Akkor meg ugye az is volt, hogy ha tetszik, ha nem, aki megfarkalt és teherbe rakott, azzal kellett maradj, ha büdös szája volt, ha nem; ha kurvázni járt, ha nem; ha elvert, ha nem. Továbbá ha el tudott juttatni a csúcsra, ha nem... szóval biztosan te vágyod vissza ezt a kort? Én mondjuk tuti nem, de ha nő lennék, még kevésbé.

Azt nem tudom értelmezni, hogy "kibaszott nagy nulla"; mégis milyen értelemben?
Persze, csomó döntésünket motiválja a pina, de ez inkább egy ilyen szükséglet mintsem egy cél a legtöbbünk számára. Nekem mondjuk cél, mert imádok dugni. De már ez is sokat csökkent 20 éves korom óta, én most tartok egy monogám házasság igényszintjénél, de elég sokan vannak férfiak, akiket 40-50 között nem annyira érdekel már a szex, pláne az ekkorra már 10-20 éve tartó viszonyokban.

Ennek ellenére reggel felkelünk, (én fogat is mosok), csinálok reggelit a családnak, a feleségemnek becsomagolom az ebédjét, a bébisintért útba igazítom és elmegyek dolgozni, hogy aztán veled kommunikáljak... és még csak kora délután van :D

Szóval szerinted tényleg az a megoldás, hogy veszel egy kutyát, mert mindenki köcsög?

Szubrina 2021.03.16. 20:49:53

@Puerto Prince: Szexuális forradalom ide vagy oda a férfiak mai napig nem képesek eljuttatni a nőket a csúcsra. Képzeld ez egy csomó nőnek nem is fontos, persze bevallani nem fogják, de engem ez a téma mindig is érdekelt és bárhol dolgoztam mindig rákérdeztem a kolléganőimnél, h volt-e már a partnerükkel vagy amúgy orgazmusuk, persze ehhez már kialakult egy bizalmi szint, mire oda jutottam, h megkérdezzem, nem ezzel kezdtem az első napomon:D
Megdöbbentő (számomra) válaszokat kaptam, csinos fiatal nőktől, volt akinek még egyáltalán nem volt orgazmusa, de a partnerével egyáltalán nem. Ebből is látszik, h a férfiak pont leszarják, h a nőnek jó-e. Geci és te még azt mondod vissza akarok-e menni a régebbi időkbe, jah. A szarságok most is ugyanúgy vannak, de akkor még volt valami kényszer a férfiakon, h emberi formát öltsenek, nem ilyen szétfolyt szart (nem a külsejükre utalok, a jellemükre).

Továbbá, sztem a kutya kaja nélkül is hűséges, neked még nem volt kutyád biztos nem érted ezt, a macskák inkább ilyen érdeklények.

Egyébként meg most, még ha akarnék is párt tényleg pont leszarnám, mert most sokkal durvább dolgok zajlanak a világban és ez a sok gecibuta ember nem látja.
Konkrétan közeli szeretteim is mint a zombik....nehéz dolog ez, mert a szemem láttára fogok elveszíteni mindenkit, most éppen azon dolgozok, h ezzel megbékéljek valahogy.

Azon kívül pedig, ha elveszítem a munkám, (ez bármikor bekövetkezhet, válság van) akkor a legősibb szakmához fogok ismét fordulni, arra mindig lesz kereslet.

Szubrina 2021.03.16. 20:50:48

Kiegészítés: "a bevallani nem fogjákhoz, a férfiaknak, partnerüknek, nem fogják soha bevallani"

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.17. 23:28:26

@Szubrina: most komolyan vissza akarsz menni prostinak, ha így utálod az ügyfélkört? Hát hogy fog ez menni? :)

Amúgy honnan veszed, hogy sohasem volt kutyám?
Btw nem nagyon van olyan kutya, amelyiket ha nem etetsz és nem foglalkozol vele, ellenben más meg eteti és foglalkozik vele, akkor hazamegy onnan, mert hiányzol neki. Vagy visszautasítja a törődést és az előnyöket. Kurvára el is felejt, rövid időn belül. A kutyának emberközpontú világképe van, továbbá mint a legtöbb állat, szereti, ha éhes és etetik. Ezt szokták keverni azzal, hogy hűséges meg okos, de ezek emberi fogalmak.

Nade hagyjuk ezt, és térjünk rá az értelmes témákra. Sajnos igen, a nők egy elég nagy részének szar a szex... nagyon szar. Sokan csak elviselnek valami reszelést, mások meg megszokták, hogy nincs orgazmusuk, de azért nem rossz érzés nekik, pláne, ha szeretik a férfit. Ezután van egy nagy kör, akiknek bár volt már orgazmusa, de rendszertelenül vagy ritkán. Szerintem a nők nem több, mint harmada lehet képes rendszeresen elmenni.

Személyes tapasztalatom az, hogy az ázsiai nők körében ez inkább olyan 10%, de ez főleg annak tudható be, hogy leszarják az igényeiket az ágyban. Nekem néhány év után a csajok döntő többsége eljutott a csúcsra, de igen sokan először. Mondjuk a csajok fele, de nem számoltam, érted. És azt is el kell mondjam, hogy vannak bizonyos nők, akiket szerintem a jóisten is frigid fapicsának teremtett, és kúrhatod-nyalhatod-ujjazhatod napestig, akkor sem fog tudni elmenni.

Szerintem az, hogy az emberek nagy része leszarja a jó szexet, az abból következik, hogy ez a sok-sok sikertelen aktus párosítva a folyamatos szexuális propagandával az emberek egy részében közömbösséget vált ki, egy olyan érzést, hogy neki ehhez a sok és jó szexhez, a csábításhoz nincsen köze, érdeke.

Azokat meg ne is említsük, akik dögöljön meg a szomszéd tehene is alapon korlátoznák a többi embert (pl. élvezni a szexet bűn).

Visszatérve a férfiakra. Szerintem álomba ringatod magad az óidőkkel kapcsolatban. Választott hazámban nincs válás, de a gyerekek felét ugyanúgy egy szülő neveli. A fater ott is lelép. Sajnos azt kell megérteni, hogy térben és időben nem tudsz mutatni olyan helyet, ahol az emberek döntő többsége önként és dalolva lenne olyan, amilyennek leírod. Az emberek kb felét csak külső kényszerrel lehet egyben tartani. A maradék felének kb. a fele meg belső kényszerek miatt (pl. lustaság, megszokás, félelem a magánytól) marad együtt. Ezt misztifikálni, pláne ilyen szabados életvitelű nőként...

Szubrina 2021.03.17. 23:46:17

@Puerto Prince: A szabados életvitel a múlt. Nem tehetek róla, h az én személyiségem borzasztóan ellentmondásos, mindig is imádtam a szexet, imádtam ha más elégített ki és nem én magamat, már mint azt is, de ha más az mindig jobb, ez olyan, mint a más főztje nekem momentán, mindig jobban ízlik. Ugyanakkor konzervatív is vagyok és fontosak számomra a családi értékek, a szeretet, a hűség, az őszinteség, biztonság, a felelősségvállalás, a kitartás stb. Mindig ezt kerestem, mindig erre vágytam, de közben meg borzasztóan szerettem volna baszni is, nem tehetek róla, h a férfiak olyan hülyék, h nem képesek azt felfogni, h attól még, h egy nő szeret baszni, nem lotyó (akar lenni). De mind1 is, a jelenlegi álláspontomat tudod...

Úgy gondolom, h egy férfinak házasság előtt kell kiélnie magát, aztán belemenni a gyerekprojektbe, ami élethosszig tartó "munka". Azt kell megérteni, h ahhoz, h egészséges lelkű gyerekeink legyenek, egy biztos háttérrel, ahhoz két szülő kell, egy nő és egy férfi.
Hiába mutatják a filmekben, h a legtöbb buzi normális családban nő fel, a valóság azt mutatja, h általában egyedülálló nők gyermekei lesznek identitászavarosak, ennek legfőbb oka, a férfiminta hiánya. De nem mki lesz buzi van aki csak szimplán lelki sérült lesz, feldolgozni pl. azt, h "apának nem kellettem".

Ha vissza kell térnem az ősi szakmához, az csak is a kényszer miatt lenne és mert értek hozzá és jó vagyok benne, mindig is tudtam adni...és ha én is kapok valamit végre cserébe, az win-win.
Eddig max érzelmi kiüresedést kaptam.

Az első szerelmem előtt volt bizalmam az emberekben, a férfiakban, se perc alatt (volt, h néhány másodperc) juttattak a csúcsra, igaz csak nyalással és ujjazással, aktussal még nem volt szerencsém...aztán ez még az első szerelmemnek is sikerült, aztán galád módon szakított velem, ebbe most ne menjünk bele, asszem már leírtam és akkor megszakadt bennem valami.

Elveszítettem az ősbizalmat és onnantól már nagyon nehezen jutottam a csúcsra, sokáig ezt nem értettem akkor, h miért van...fél óráig kellett nyalni, ujjazni stb...most már még nehezebb, én megjátszani sosem fogom, mert nem vagyok hazug, színész típus, meg túl kéjenc is vagyok ahhoz.

Én még mindig nem értek egyet a kutya témában, mert pl. vannak kutyák, akik meghalnak, ha a gazdájuk meghal, hiába mennek etetni vagy pl. Hacsiko, a híres kutya, aki évekig ment a vonat elé és várta a gazdit, de nem azért, h adjon neki enni, mert azt adtak neki mások...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2021.03.18. 16:47:02

De amúgy nem értem, miért mennél vissza prostinak? Van egyébként hagyományos módon kitanult szakmád? Egyáltalán mit dolgozol manapság?

Én simán megértem, ha egy nő szeret baszni, semmi kifogásom ellene, sőt, imádom az ilyeneket. Megboldogult fiatalkoromban mindig volt pár ilyen csaj száma a telómban. Egy sms, és már találkoztunk is, volt egy kis smúzolós petting, és kúrtunk is, ahogy kell... kifejezetten felizgat azóta is, ha a nő kezdeményez, vagy kicsit illegeti a picsáját :)
Arról nem is beszélve, hogy igazi jó bulikat olyanokkal lehet csinálni, akik alapvetően szeretnek dugni, és élvezik is.

Nade!
Szerintem nem teljesen látod tisztán, hogy milyenek a férfiak, meg olyanokat vársz el, ami kb. lehetetlen... az első pasidban még tudtál hinni, de utána már nem? Ez komoly? Az első nőm iszonyatosan megalázott, nem is mondanám, hogy a "nőm" volt, kb. a semmibe taposta az önbizalmamat, önértékelésemet, stb. ... és? Nincs és, felnőttem, változtattam az életemen. Szerintem ezen mindenki átesik, az élet bizonyos szempontból csalódások véget nem érő sorozata. Más szempontból meg egy hullámvasút, jobb és rosszabb szakaszokkal. Megint más szempontból meg szép, napos szigetek láncolata, amik között át kell kelni a kikerülhetetlen kötelességek óceánján.

Szubrina 2021.03.19. 23:23:18

@Puerto Prince: Eltűnt a kommentem többi része:O

Akkor újraküldöm:
"@Puerto Prince: Te nem figyelsz rám.

ironpilled666 exblackpilled666 2021.04.17. 22:05:33

"rájöttem arra, h akikkel régen dugtam és sokkal jobb pasik voltak, mint akiket megengedhettem volna magamnak, azok csak a kínálkozó lehetőséget látták bennem."

Tök jó, hogy ezt belátod, és elfogadod. És akkor innen hogy jutsz el mégis oda, hogy minden férfit csak a lyuk érdekli? Milyen logika ez? A helyes következtetés az lenne, hogy az értelmes dolog az, ha az ember marad a saját szintjén, ahol megbecsülik és odafigyelnek rá. Esetleg, hogy dolgozni kell a szintlépésen. De ha te azt hozod ki, hogy "a férfiakat csak a lyuk érdekli", akkor abból az következik, hogy szerinted a te szinteden levő férfiak nem férfiak. Akkor pedig te nem vagy nő ezek szerint?

ironpilled666 exblackpilled666 2021.09.04. 20:49:33

És ezzel mire kívánsz utalni? Hogy minden férfi 12 éves(nek maszkírozott 19 éves) lányokat akar dugni?

Szubrina 2021.09.04. 20:50:20

@blackpilled666: Te ezt erre a bejegyzésre akartad írni?

Szubrina 2021.09.04. 20:53:55

@blackpilled666: ja vágom, ezt a linkre írtad...nem, ezzel azt akarom, mondani, h a férfiak undorító állatok és ha nem csak a lyuk érdekelné őket, akkor nem dugnák be bármelyikbe is.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása