Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2022. október 02. 16:59 - Szubrina

Társ kell vagy nem, de az biztos

Vannak az életemben olyan hullámok, h arra gondolok még is csak kéne vki. De kurvára nem akárki, valaki nagyon nekem való, hozzám, belém illő. Nem akarok nehézségeket, csak ismerős dolgokat, ismerős érzéseket, kényelmet, bizalmat. Legyen olyan szaga és íze amit szeretek, ne kelljen megjátszanom magam, ha ülök ne kelljen kihúznom magam, h a hasamon lévő hurkák kisimuljanak. Legyünk egymás társai, cinkosai, dolgozzunk össze, legyen hasonló az ízlés, a cél, a szexuális éhség...

Most ezt érzem, de nem kell minden áron, ha nincs ez, amire vágyom, akkor inkább nem kell. A munkahelyemen van egy kis 25 éves, aki elkezdte csapni a szelet, nem mondom jól esik a hiúságomnak, de köszi nem kell. Lehet, h lehetne párat kirándulni, meg kúrni vele, de több kell ahhoz, h én levetkőzzek valakinek, mármint több közös kapcsolódási pont.

A főnökömmel egy ideje nincs szó semmi erotikusról, nekem kicsit megrendült benne a bizalmam...a csalódás egy emberben, férfiban, sztem nagyon lecsökkenti egy nő libidóját az illető felé...

Szóval, ha pont olyan a szagod, ízed, amilyen nekem kell dobj egy üzit vagy válaszolok vagy nem, de az biztos.

puzzle.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr317945146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása