Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2015. november 09. 07:53 - Szubrina

A nyalásról

Láttam Pixie-n egy bejegyzést a nyalásról, gondoltam most ennek hatására én is ejtek róla pár szót...egy pasi nyalt úgy életemben, akit őstehetségnek nevezhetek...az a helyzet, hogy nem kell bazmeg 30percig nyalakodni, hogy élvezzen a nő...hanem ügyesen elő kell készíteni a terepet...ha nem akarsz masszázzsal, cicisimogatással, semmivel időzni, egyszerűen csak a puncival akarsz foglalkozni...elmondom, hogy pl. nálam hogy lehet sikert elérni...

Talán még soha nem adatott meg (mert ugye kérni rühellek) hogy egy faszinak is eszébe jutott volna, hogy bugyin keresztül adjon puszikat vagy csókolja meg a puncimat...nemtom, nekem izgató van olyan pl. hogy bugyin keresztül masztizok...na de most nem a maszti a téma...

img_100x100.gif

Mivel érzékeny a puncim, már a bugyin keresztüli dolog is igen csak fasza érzés...aztán lekerül lassan a bugyi, akkor a nagyajkakra pici puszikat lehet adni...én kábé már ennél megőrülök, annyira jó...aztán lassan a nagyajkak közé lehet nyalintani vagy még mindig puszilni...ez iszonyú finom érzés (szerintem!). Aztán mivel a csikló egy iszonyatosan pici és iszonyatosan koncentráltan érzékeny szerv, nem szabad a kapucnija alá nyalogatni, propellernyelvvel ingerelni, mert az valami iszonyú fájdalommal jár (nálam)...a gát általában nagyon érzékeny a nőknél...érdemes oda nyalni vagy onnantól felfelé végignyalni teli nyelvvel...érdemes kerülni a pici finom összpontosított izgatást...inkább csak úgy nyalogatni lentről felfelé az egész puncit és hagyni, hogy csak úgy "véletlenül" találja el a nyelv a csiklót, mert "jaj" pont ott van az útjában...Lehet egyébként néha variálni, pl. mintha csókolózna  a pasi a puncival, ez is azért olyan jó, mert a nyelv véletlenszerűen találja el a punci különböző pontjait...és a meglepetés erejével is izgató hatást ér el...továbbá én utálom, aki a nyelvét bedugja a likamba...nemtom nem jó érzés valahogy, bocs...

1_1.JPG

Nálam max. 5 perc...ha jól csinálja a pasi, ha nagyon szeret nyalakodni...akkor az orgazmus után, nagyon nagyon, de iszonyatosan gyengéden nyalogassa...és rövid időn belül, jöhet az újabb orgazmus...

Ha nem, akkor a hölgy tökéletesen ki lett elégítve...

Lehet variálni ujjazással, de most erről nem írok

Én személy szerint olyan faszival nem óhajtok semmilyen kapcsolatba lépni, aki nem szeret nyalni, elvárom, hogy egy férfit, izgasson egy punci látványa, illata és izgassa, ha nyalhat, ha nem, akkor nekem biza nem kő...

Ha mondjuk nagyon gerjed egy faszi a nyalásra és hevesen nyalja-falja, az is bejövős, akkor minden korábbit felejtsen el a delikvens...kivéve a propellernyelvet, azt SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT NE ALKALMAZZA (nálam)! és egyszerűen vesszen bele a pinába...ez szerintem minden nőnek bejön, akkor ez lesz, ami igazán fel fogja izgatni a nőt...nem is az érzékelés...

Ja és személy szerint, hanyatt fekve széttárt lábakkal szeretem, (vagy fotel karfára felrakott lábak, de ilyen még sosenemvót) mert így kényelmes, így el tudom engedni magam teljesen...facesitting nem az én műfajom, túl empatikus vagyok hozzá. Ja még eszembe jutott, a csiklószívogatást, szopkodást is rühellem...

Csajok, akinek van kedve kiegészítheti, illetve leírhatja, neki hogy jó!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr158062862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csaba Szeidler 2015.11.10. 15:01:39

Ez hasznalati utasitas hozzad? :D En az ujjazos reszre is kivancsi lennek ;)
Azert veszelyes helyzetben vagy, ha talalkozol az elsore megfelelonek tuno emberrel nem lehetsz biztos benne, hogy ostehetseg vagy csak olvasta a blogodat. :)

Szubrina 2015.11.10. 15:08:27

@Csaba Szeidler: Akkor is jó, ha olvasta...épp ez a lényeg, ha elmondom hogy csinálja, akkor abban a pillanatban nekem már nem izgató, ha előre olvasta, akkor már nem én irányítom.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása