Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2017. március 10. 06:25 - Szubrina

Sír Pina

Már eccer blogoltam erről...hogy a faszba szabadulhatnék meg a pinaszőrömtől úgy, h mindig csupasz legyek? Ha borotválom, akkor amikor elkezd nőni viszket, mint a kurvaisten és amikor még pici, akkor olyan erősek a szálak és mereven állnak ki az érzékeny bőrből, hogy ha le akarom borotválni utána begyullad a bőröm ég és csúnya.

Viszont ha túlélném a gyantázás fájdalmát, akkor is meg kéne várnom, h olyan hosszúra nőjenek, hogy újra bele tudjanak ragadni a gyantába a kitépéshez, addig meg megint szőrös vagyok

Tehát, aki birtokában van a kislányos, csini, selymes babapunci titkának, az ossza meg velem tapasztalatait, legyen oly szíves!

Tenkjuh!

schaamhaar-getrimd.png

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr912323375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Untermensch4 2017.03.10. 09:07:41

Vannak ezek a szőrtelenítő krémek, némi maró hatással (nem szabad túl sokáig várni a lemosásával).
A lézeres szőrtelenítésről tudsz vmit? Úgy emlékszem mintha az is szőrtüszőre hatna, "végleges szőrtelenítés"-nek hirdetik de ennél közelebbit nem tudok róla.

Szubrina 2017.03.10. 09:23:07

@Untermensch4: A krém ugyan az, mint a borotva csak még rosszabb, mert vegyi, a végleges szőrtelenítés bazi drága és nem is végleges, mert időnként meg kell ismételni, sőt első alkalommal is visszajárós...még várom, hátha kapok jobb tanácsot...

Untermensch4 2017.03.11. 17:57:29

@Szubrina: Mint már utaltam is rá, a témában járatlan vagyok, de támadt egy ötletem. Férfiaknál előfordult még a sorkatonaság idején hogy a hozott genetikai hajlamukhoz képest meggyorsította a kopaszodást a katonai fejfedő-viselet (ami alatt nem a "páncélsisak" értendő).
Azt nem tudom hogy milyen időtartamú és mennyire macerás "terápiával" lehetne ilyen hatást elérni, ha egyáltalán hasonlóak a hajhagymák és a szőrtüszők (szőrhagymák?) annyira hogy elérhető hasonló hatás.

Szubrina 2017.03.12. 22:10:57

@Untermensch4: Hordok bugyit mióta az eszemet tudom és ez nem segít...

Untermensch4 2017.03.13. 19:26:11

@Szubrina: Sztem ez nem a normál, kulturált bugyiviselettel lenne elérhető hanem műszálas vackokkal (és vszeg a "terápia" ideje alatt baromi kényelmetlen is lenne, végül is olyan hatásnak lenne kitéve a test amitől maradandó károsodást szenved...). Előbb-utóbb találkozok biológiához értő ismerőssel, remélem nem felejtem el megkérdezni.

Reactor 2017.04.07. 18:05:17

Mi sem könnyebb - lézeres szőrtelenítés! Nem olcsó, viszont garantáltan kipusztítja a szőrszálakat mindenhonnan.

MEGALAZOR!!!!!4!!4!!444NÉGYNÉGYNÉGY!

Szubrina 2017.04.07. 20:29:52

@Reactor: Úgy tudom az sem végleges, csak pár évre szól, ráadásul sok alkalom mire valóban eredményes...és drága...engem csak egy olyan egyszerű módszer érdekelne, amit a többi nő bizonyára sikeresen alkalmaz, csak engem nem vonnak be a titokba.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása