Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. március 13. 20:40 - Szubrina

Randi 2.0

Úgy emlékszem múltkor írtam a fasziról, aki nem jött el a randira pedig már félúton voltam. Ma volt a második ilyen esetem. Annyit bölcsültem, h a talit a nagyon közelembe beszéltem meg és h nem indultam el, amíg nem írt a faszi...hát végül nem írt, pedig még tegnap este kérdezte, h pontosan hol legyen a tali, amire ma korán reggel tudtam válaszolni, mert tegnap már aludtam.

Mondanám, h nem értem és tényleg nem értem, miért kell egy hónapig e-mailezni, ismerkedni, fantáziálni, megbeszélni a randi pontos időpontját és a helyét nagyjából, ha utána eltűnik az illető, mint szürke szamár a ködben...

Ti értitek? Mind1 ma is sírtam egy sort, h mekkora nulla lehetek, amiért ezt kapom a sorstól...közben csak a férfiak a nullák, tisztelet annak a kivételnek, akivel soha semmilyen körülmények között úgysem fogok találkozni, de nem azért mert nem jön el egy randira, hanem azért mert valójában nem is létezik...ha-ha...

Nagyon fogy az időm, ha családot akarok alapítani...nem tudom amúgy, h akarok-e de tök jó lenne...3-4 gyerek és egy napi robottól elzárt élet a saját kis tanyánkon...imádnám...persze ez sztem örök vágyálom lesz és egyszerűen fogom és kinyiffantom magam egy ponton, amikor végleg betelik a pohár...

Aki nem érti a "képemet" az nem követi eléggé figyelmesen a bejegyzéseimet és a kommenteket...szóval leszarom, ha nem érti.

 

migrancs.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7913737206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2018.03.14. 02:11:57

Á Á Á Szub, ne sokat keseregj, ha úgyse ő lett volna az igazi, mert magad szerint is ugyanakkora fasz lett volna, mint a többi, akkor nem vesztettél semmit, csak nyertél.
És mégis, ha összejön a dolog, mi hasznod lett volna belőle? A forgatókönyv nagy valószínűséggel az lett volna, hogy összejöttök, dugtok párszor, aztán jönnek az összeveszések, a kiábrándulás, hogy ez se-az se stimmel a pasassal, és a végén magad se fogod érteni, minek jöttetek össze - aztán jő a szakítás, és pontosan ugyanott vagy, ahonnan elindultál, csak elpisáltál egy rakás időt és energiát a nagy semmire. Megérte a dolog? Nyet.

És tudod Szub, te még nem is vagy reménytelen helyzetben, mert nálad legalább akad bőven jelentkező, akkor is, ha nem keresed. És akkor mit szólhattam volna mondjuk én, akinek szökőévente egyszer volt kapcsolata, és átlagban az se tartott tovább 3 hónapnál? Nincs a magamfajtára kereslet, Szub, a tisztesség és intelligencia üldözendő, irtandó negatív tulajdonságok lettek. Nem csoda, hogy ilyen sok a nagypofájú kivagyi törtető fószer, aki úgy bánik a nőjével, ahogy én a kutyámmal nem bánok idehaza. Kereslet-kínálat törvénye, alap közgazdaságtan. És megint ki szívja meg? Az értelmes kisebbség...

Ami a családalapítást illeti, azt NAGYON jól gondold meg, hogy kivel. Onnantól, hogy anya lettél, a dologból nem lehet ám kiszállni, nem villamos. Én pontosan ezért nem gondolkoztam családalapításon - egyrészt nincs kivel, másrészt ha kiderül utána, hogy mégse én kellettem volna, akkor egész pontosan 3 életet tesz tönkre az illető nő: a sajátját, az enyémet, és a gyerekét. Mekkora élmény lesz szerencsétlennek egy "gonosz" mostoha mellett felnőni...brrrrr!

Szubrina 2018.03.14. 05:13:04

@Reactor: Nem fog kiderülni, h mégse ő az igazi...én ugyanis másképp gondolkodok erről...azért keresem oly kitartóan azt a faszit, aki úgy mint én képes felelőséget vállalni a döntéseiért, mert vele eldöntjük, h a gyerekek az elsők és onnantól ez működőképes. Sztem az emberek mérhetetlenül őnző gecik, amiért a saját boldogságukat az általuk teremtetté elé hrlyezik. Minden szülőt, aki kilépett a házasságából szörnyű kínok között ölném meg.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása