Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. április 08. 01:38 - Szubrina

Valóra vált álom

Elég hosszú hetem volt, most azt nem részletezném, csak azért írom, hogy lehessen érteni, h annak ellenére, h annyit aludtam éjszaka, mint egy medve, még is ebéd után újra aludni vágytam. Jó ideje nem nyúltam egyébként magamhoz, de már nagyon kívántam. Elaludtam, álmomban maszturbáltam és arra ébredtem, h kurva nagy orgazmusom van. El sem hittem volna, h ez megtörtént, ha a popsilukam nem fàj utána, ugyanis néha, ha igazán nagyot élvezek a popsilukam izmai is belerándulnak és utána az sajnos egy rövid ideig fáj. Mivel ezt is éreztem tuti, h az orgazmus már nem álom volt. Viszont ez elképesztő fejlődés az életemben, nagyon örülök neki.

Kiderült, h nem csak én vagyok erre képes :

https://www.hazipatika.com/psziche/alvas/cikkek/almunkban_is_elelvezhetunk/20160113111243

masturbacija-2ysyi5wrr1752h2fwtwxs0.jpg

Különben meg, mindenki menjen el szavazni a PICSÁBA holnap!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr9213817318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiokzatospasi 2018.04.17. 18:56:59

Maszturbálás helyett javítsd ki a linket, amit elbénáztál.

Szubrina 2018.04.17. 19:04:36

@tiokzatospasi: Javítva, de te tuti valami szaftosabbat vártál...
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása