Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. június 26. 22:57 - Szubrina

A könyvem

Nem kezdtem még el írni, mert nem tudom pontosan, h miről szóljon. Írhatnék magamról, a rengeteg pasiról az életemben, akikkel igazából nem volt "semmi"...de akkor lekurváznának, mint azt az úszónőt, amúgy ki a faszt érdekelnék én? Kivel kéne basznom, h kiadják a regényem? Ha nagy siker lenne, mivel tudnám überelni? Vagy a BDSM fantáziámat kéne papírra vetni? Vajon jó lenne? Annyira félek a kudarctól, h eddig el se mertem kezdeni írni...Pedig olyan kibaszott felszabadító érzés lenne...

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5014076109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2018.06.27. 19:07:57

Én szívesen segítek, Szub, van rengeteg jó téma amiből egy kis fantáziával remek könyvet hozhatnál össze, én boldogan lektorálnám :))) Voltak irományaim korábban, közülük több egészen sikeres is volt, úgyhogy e tekintetben alighanem tudnék segíteni.

A legfontosabb az, hogy NE azon agyarássz, mennyire lesz vagy nem lesz sikeres, amikor még el se készült! A nyuszika esete a medve fűnyírójával ugye...nyilván nem fog mindenkinek tetszeni a könyv. Stephen King se írt még olyat, ami egyformán minden embernek bejött volna, és neki is voltak szar művei, amikre a sávszélt is sajnáltam, nemhogy a pénzt. Azt is érdemes megnézned, hogy manapság közpénzen olyan legalja hulladék szarokat is kiadnak, hogy még WC-papírnak is csak szükségből volna jó, pl. Lakatos Levente "Gyerünk cica dorombolj" című förtelemje. Olvass bele, ha nekem nem hiszel.

Szívesen tudok jó tippeket adni sikeres regényekhez, de az is igen hatékony lehet, ha egy meglévő regénynek írsz folytatást! Az "Indul a bakterház"-nak 2 folytatása is lett könyvben, és nagyon jók. A Star Wars univerzumából is rengeteg amatőr író írt sikeres folytatást (Kevin J. Anderson, Michael Stackpole, hogy egy párat említsek). De ugyanígy lett nemhivatalos folytatása az Alien- és a Terminátor-sorozatoknak. Hatékony lehet még egy meséskönyv megírása is. A magyar népmesék mái napig világklasszikusnak számítanak.

Ha ilyen romantikus jellegű dolgot írnál, arról lebeszélnélek. A Romana- meg Tiffany-füzetkék dugig vannak ezzel, és nincs rájuk kereslet. Arról se feledkezz meg, hogy az olvasóközönségnek a fele férfi, tehát ha egy ilyen "miért utálom a férfiakat" jellegű könyvet írnál, a piac jórészét kiölnéd magad alól, és akkor SZVSZ nagyobb eséllyel is kurváznának le.
Erotikus jellegű irományokra viszont lenne sok vevő, ezzel tán érdemes lehetne megpróbálkoznod, viszont igen jó fogalmazókészség kell hozzá, és fokozottan kell ügyelned, nehogy trágárrá váljon a mű.

Ami még igen fontos: a könyvben tudni kell helyesen írni! Szerintem aranyos, amikor "hogy" helyett "h"-t írsz, de ne feledd, ez csak az én egyéni véleményem! Egy lektor meglát egy ilyet, helyből dobja vissza a kéziratot. Nem nyerő, nagyon cinkes! El sem tudod képzelni, hány ígéretes író vallott itt kudarcot: izgalmas, érdekes a története, de csapnivaló a helyesírása. Nagyon hatékony lehet az is, ha különféle hasonlatokat, metaforákat, és egyéb költői eszközöket a művedben. Tudom, író lennél, nem költő, ettől függetlenül ugyanúgy használhatóak lennének.

Lényeg a lényeg, Szub, én maximálisan támogatom az igyekezetedet, és boldogan megadom a kezdő sebességet hozzá neked, ha ez a kívánságod :) Eléd tehetem a zsíros steak-et, azonban felvágni és megenni majd neked kell :))))

Szubrina 2018.06.27. 19:14:45

@Reactor: Hát nem kérek a segítségedből, érdekes h olvasgatsz, de még sem ismersz.

Brownieee 2018.06.27. 20:44:53

Ha felszabadító érzés lenne, akkor írj ezért és semmi másért. Terápiából.

Szubrina 2018.06.27. 20:46:44

@Brownieee: Azért lenne felszabadító, mert legyőzném a kétségeimet. Az is gond, h túl sokat dolgozom és kevés időm van elmélkedni, fantáziámba merülni.

Szubrina 2018.06.27. 20:50:40

@Reactor: Látom leiratkoztál, érdekből sem tudom meghazudtolni magam és kedves lenni, akkor ha ennyire felbasz vki. komolyan, de nincs is kedvem elmagyarázni miért. Lehet, h így egyedül fogok elrohadni, de eskü akkor sem fogom megjátszani magam, azt meghagyom a többi embernek.

Reactor 2018.06.27. 20:58:28

@Szubrina: Nem is iratkoztam le...

Szubrina 2018.06.27. 21:01:42

@Reactor: Pont most lett 18 helyett 17 gondoltam biztos te vagy. Egyébként a nők többet olvasnak és filmeket is többet néznek a tv reklámok 90%-a nőknek készül, szóval jól fogyna, sőt szted a Szürke 50 árnyalatát kik vették....?

Brownieee 2018.06.27. 21:12:16

@Szubrina: Létezik az úgynevezett discovery writing, felfedező írás, a fentebb citált King is így ír. A sztori vezeti az írót. Elindulsz és majd kilyukadsz valahol. Novellákra gondoltál már? Kis kerek egészek.

Szubrina 2018.06.27. 21:17:51

@Brownieee: Gondoltam és írtam is már...egyébként pont úgy, h elkezdtem a történetet aztán nézem mit csinálnak a szereplôk és leírom. Igazából az feszélyez, amit itt fentebb is láthatsz, nagyon másképp látok és gondolok dolgokat, mint mások és valahogy nem értenek engem vagy félreértenek. Úgy tűnik sokak nyelvén mégsem tudom átadni a mondandómat. Amúgy BDSM sztorikat írtam egy BDSM oldalon ingyen előfizetésért.

Szubrina 2018.06.27. 21:53:03

@Szubrina: Amúgy ki vagy, látom most regeltél...

Reactor 2018.06.27. 22:47:33

@Szubrina: Nem, nem én. Ami a Szürke 50 árnyalatát illeti, ne feledd el, hogy az egy szuperhatalomban íródott, ahol még a szart is el tudják adni csokoládétortának, max. habot fújnak a tetejébe, dettó ugyanaz, mint a Zabhegyező, amiről már említést is tettél. Idehaza meg Pauló Coelhó viszi ezt a vonalat, belőle se jön egyéb, mint a vegytiszta tömény ostobaság, de mivel az olvaskóközönsége még nála is hülyébb, azt hiszik, hogy fú de mélyértelmű gondolatai vannak. Minél kevesebbet értenek belőle, annál inkább felnéznek rá.
Nem javaslom a vámpíros vonalat se. Az Alkonyat az bejött, a klónjait meg senki nem olvassa. És egyébként is unalmas már ez a vempájör-téma.
De igazság szerint arról írsz, amiről akarsz, eszem ágában sincs beleugatni.

Szubrina 2018.06.27. 22:51:02

@Reactor: Te, anúgy hülyének nézel, sztem én egy tök eredeti csaj vagyok, h is képzeled, h tiffanyt vagy valaelyik könyv másidik részét írnám. Egyébként els ő szabály, csak olyanról írhon az ember, amit ismer.

Brownieee 2018.06.27. 23:29:42

@Szubrina: Hogy ki vagyok? Hát igazából egy senki vagy mire gondolsz, hogy hogy találtam ide? Magyar BDSM témájú blogot kerestem.

Reactor 2018.06.28. 05:33:20

@Szubrina: Dehogy nézlek hülyének! Egyszerűen fogalmam se volt, mégis hogyan, miről írnál, a bejegyzésed is arról szól, hogy igazából még magad se tudod, mivel lehetnél sikeres :) én csak azt írtam le, manapság mire van kereslet, minek lenne sikere.
Persze ha nem a sikerre mennél, csak hogy legyen saját műved, az is megoldható, viszont akkor saját pénzeden állod a kiadást, és jó mélyen a zsebedbe kell nyúlnod hozzá...

Szubrina 2018.06.28. 14:11:49

@Reactor: Azért mondom, h nem értesz...

Brownieee 2018.06.28. 20:07:34

@Szubrina: Nem találtam olyat, amit kerestem végül, de elég harsány a stílusod úgyhogy vissza-vissza néztem. És hogy annyira ne legyek creepy, gondoltam hozzá is szólok akkor már.

A megnemértettséghez meg csak annyit, hogy a különcség egy írónál azért nem akkora versenyhátrány.

Szubrina 2018.06.28. 20:25:16

@Brownieee: Nekem nem jött be az oldal, de lehet, h te megtalálod ott a számításodat, ha nem ismered pixie.com blogok, meg mindenféle van ott, ezeket tudtommal még előfizu nélkül is olvashatod, csak kommentelni nem tudsz.

Nem halálom után szeretnék sikeres művész lenni, egyébként. A harsányság is csak hátrány összességében, azért köszi a kommenteket, ritkán kapok visszajelzéseket.

LaciMaci 2020.02.13. 09:43:13

Hát itt már sok okos ember elmondta, hogy mit kéne tenned, bár gondolom senki nem írt még itt könyvet. :D Én csak annyit mondok drukkolok neked és remélem sikerül elérned amit szeretnél, megérdemled a sikert.
Ha van bármilyen fejlemény, akkor szívesen vennénk az újabb infókat a könyvedről. :D
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása