Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. június 27. 21:48 - Szubrina

Egy méh az életét adta értem

Sajog minden porcikám, ma egész nap füvet nyírtam nénikém Hatholdas pagonyában. Épp a kert végében nyírtam, amikor kifogyott a benzin*, előre mentem hát a flaskáért, eközben elkezdett esni, egyre jobban szaporázta, letettem a kannát és a fűnyíróért szaladtam, tudtam, h szarrá ázok mire behozom, de akkor sem hagyhattam az esőn. Amkor előre értem elállt, köszi. Mire végeztem még komoly hitlerbajuszom is lett és a dekoltázsom is beporosodott a vakondtúrásoktól, amiket ledúrtam a nyíróval, ja és meg is száradtam. Végre bejöttem, h megtisztuljak, amikor a nadrágom lehúztam ijedt sikollyal konstatáltam, h a bal combomon valami nagy fekete bogár mászik. Azonnal lesodortam a nadrággal, erre erős csípést éreztem. Lenéztem a lábamra és egy kicseszett fekete fullánk éktelenkedett ki belőle. Gyorsan kirántottam. Ekkor jobban szemügyre véve lattam, h ez egy méh, még sosem csípett ilyen állat ezért beszartam mi van, ha allergiás vagyok rá. Szerencsére nem, viszont a csípés után nem fájt, majd pár perc múlva erős fájdalom érzet indult ki a csípésből...és azóta is elég kellemetlen érzés, ez a jutalmam az egész napi kemény munkáért. 

*Mielőtt hátra mentem fullra töltöttem a nyírót, nem vagyok hülye csak olyan nagy a hely, h két tank kell hozzá.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr4414078345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reactor 2018.06.29. 05:46:28

Hát igen, a méhek csípnek, de hála az égnek többnyire csak végszükség esetén, na meg aztán, meg tudjuk nekik bocsájtani ezt a finom mézért meg a megporzásért cserébe. Ez elég nagy kibaszás feléjük amúgy, hogy ha csípnek, leszakad a seggük, és belehalnak. A darazsakkal már sokkal inkább hadilábon vagyok. A darage a méhekkel ellentétben sok hasznot nem hoznak, cserébe viszont pimasz szemtelen dögök, és jóval veszélyesebbek is, mert ugye többször is szúrhatnak. Főleg a lódarazsak veszélyesek - ha egy fészekaljnyi megtámad, akkor is végzetes lehet, ha nem vagy allergiás a darázsméregre.
Úgy egy évtizede haveromat a tóvidéken megkergették a lódarazsak. Egy odvas fában volt a fészkük, haveromnak annyi bűne volt, hogy mellette ment el az ösvényen. Na, másnapra összeszedtük a teljes csapatot, éjszaka telehordtuk robbanóanyaggal a fa odvát, és felnyomtuk a gecibe. Egy nagy füstölgő kráter maradt csak belőlük, meg néhány összeégett, törött törzsdarab. Érthették a célzást, mert azóta nem is volt bajom a lódarazsakkal...

A hitlerbajuszon nagyot nevettem :DDDDDDD
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása