Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 25. 21:58 - Szubrina

Korona-blog 2.

#Maradjotthon

Hogy őszinte legyek számomra ez szinte semmilyen erőfeszítéssel nem jár, mert amúgy is itthon szeretek lenni a legjobban, az otthon számomra a nyugalom szigete, ahol végre csend van és nincs semmi olyan, ami egy szuperérzékeny nyugalmát megzavarja, kivéve, ha valamelyik hülye szomszéd tüzel vagy zörög valami szerszámmal/géppel.

Hihetetlen, h ez az átlagembereknek mennyire megterhelő, ilyenkor gondolok arra, h néhány embernek úgy tűnik azért kell mindig, h legyen valami programja, menjen ide vagy oda, mert nem bír magával kettesben lenni, nem bírja szegény elviselni magát. Pedig környezetvédelmi szempontból sokat fejlődtünk, h mindenki ül a picsáján otthon, most esik le, h én ezzel mennyire kíméltem a környezetet, eddig is, ez tök jó.

Pozitívum még, hogy üresek az utak, valami mennyei most vezetni, nagyon élvezem, a benzin életemben nem volt ilyen olcsó, az is fasza:) Az autópályán szinte csak én vagyok, meg a kamionok. Már mondtam korábban, h nekem muszáj dolgoznom, aminek azért örülök, mert lesz lóvé, ráadásul elkölteni se fogom semmire, mert ki a fasz vásárol "karantén" idején...bár tény vettünk egy mosógépet...azért mégse fogunk kézzel mosni 2020-ban. Meg a szervíz se lesz olcsó, ha el tudok menni, de mind1, megéri, h jól szuperáljon az én kicsikém.

Ha egyszer itthagyom ezt a munkahelyet, ami nagyon fog hiányozni, az a vezetési idő...hihetetlenül élvezem az oda és visszaútat, én, aki az első pár alkalommal egész testemben remegtem, annyira féltem a vezetéstől. Sosem gondoltam volna, h ennyire megszeretem az autókázást...már alig várom, h nyáron levezethessek a balcsira, bár így nemtom mi lesz a nyaralásból. A kocsiban tényleg magam vagyok a gondolataimmal, a kedvenc zenéimmel, amelyeket jó hangosan szoktam hallgatni, néha énekelni is, táncikálni, amennyire a biztonsági öv engedi.

Most aztán lehet csapatni, senki nem bénázik előttem. Lassan el kéne mennem vásárolni, nem nagyon füllik hozzá a fogam, kesztyűben, meg szájmaszkban, aztán, amit hazahozok, jól megmosni vagy nem is tudom...kiflit már nem merek venni vagy lehet veszek, de a sütőben fertőtlenítjük talán...

macska.jpg

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr1715554146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarsadalom 2020.03.26. 07:58:03

Fura, hogy itt többes számban írsz, mint ha együtt élnél valakivel (vettünk), máshol meg azt írod, hogy egyedül fogod leélni az életedet. Persze, az is lehet, hogy egy rokonnal élsz együtt.. semmi közöm hozzá, csak feltünt.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása