Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 28. 15:13 - Szubrina

Korona-blog 4. (2 lépés távolság)

Tegnap reggel arra keltem, h a facebookon osztották, h bevezették a kijárási tilalmat, egyből kipattantak a még félig álmos szemeim és már jöttem is a géphez, h keressek valami épkézláb hírportált, h még is mi a retkes fasz. Csak egy dolog lebegett a szemem előtt, h hétfőre van időpontom a szervizbe, amit már két hete várok és, h vajon oda most, h a gecibe jutok el.

Aztán rátaláltam, a kijárási korlátozásra és egyből egy olyan engedmény ötlött a szemembe, h fodrászhoz és manikűröshöz el lehet menni...pfff, nah létszükséglet, h otthon a négy falnak geci jó frizuránk legyen, ez az amiért érdemes kockáztatni.

Aztán rátaláltam, h igen el lehet menni szervizbe. Mondjuk bennem már csak egy dolog merül fel, aki megszegi ötezertől ötszázezerig büntethető, de mi a fenére fogják megbüntetni, kérdem én, a szerviz felé, mivel tudom bizonyítani, hogy én csak szervizbe megyek és nem a swingerklubba, testnedveket csereberélni, amit ugye nem nagyon szabad, mert másfél méterre kell lenni.

ket_lepes.png

Erről meg a Két lépés távolság című film (és regény) jut eszembe, ahol olyan tüdőbetegsége volt a két főszereplő szerelmes tininek, ami miatt nem szabadott egymáshoz közel menniük, nehogy elkapják egymástól a nemtommit, annyira nem volt nagy szám, csak tessék itt a valóság, tartani kell mindenkitől a két lépés távolságot...

Most aztán tényleg nem lehet csak úgy egyéjszakás szexelni, illetve most lenne érdemes ismerkedni, mert tilos szexelni, azaz el lehet nyújtani a normális ismerkedést...sztem nem két hétig fog tartani, illetve utána ha már megszoktuk ezt, jöhet a tilalom...

Sokan így sem veszik komolyan, amikor este tankoltam, akkor 4 fiatal srác egy kocsiban volt, sztem bulizni mentek vagy ilyesmi, ketten bementek vásárolgatni közülök, már eleve, h négyen együtt vannak és valszeg nem együtt élnek...szóval fasza lesz, ha ezt a karantént tényleg sokan leszarják és az ránk is kihat, tehát meghalhatunk mások hülyesége miatt.

Tudom, h fura, de én egy kicsit élvezem ezt az egészet, sztem izgalmas, h minden amit állandónak hittünk felborult és mi van, ha ezután valami jobb következik? Mi van, ha végre felébrednek az emberek, jobb lesz a világ?

Ezzel kapcsolatban szembe is jött ma egy videó:

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7315565222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása