Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 28. 01:06 - Szubrina

Segítsetek nekem!

Nem tudok eldönteni egy kérdést és arra gondoltam tök jó lenne, ha segítenétek eldönteni, persze van egy tippem, h a trollok is fognak szavazni, de mind1, próba cseresznye, legalább mindenki jól szórakozik.

help.jpg

Tehát, leveleztem egy sráccal, itt ismertem meg, váltottunk már pár levelet, de nem válaszolt nekem napokig az egyik levelemre, arra hivatkozva, h nincs energiája, de közben azért tolta a kommentelést máshol.

A lényeg az, h én megelégeltem és elküldtem a francba, mert azt gondolom, ha valaki iránt őszintén érdeklődünk, akkor igen is van rá energiánk. Ő végig tagadta, h ne érdekelném, csak hozzám több energiát gyűjt, meg nem jött még a múzsa csókja meg blablabla...

Ami a leginkább kiakasztó az egészben, h, egyébként marha nehéz, találni olyan embert, aki intelligens, ez stimmelt, aztán olyat találni, aki egy kicsit hasonlóan látja a világot, ez is stimmelt és olyan életcéljai vannak, mint nekem...hát ez aztán igazán ritka, ezért próbáltam türelmes lenni.

Én még is azt éreztem, h részéről nem olyan nagy a lelkesedés és ezért szerettem volna kiszállni, mielőtt belezúgok vagy ilyesmi, h ne sérüljek, annyira, ha ő később (az ő lassú, lagymatag tempójában) kitalálja, h jah hát ő nem akar semmit.

Végül csúnyán váltunk el, mert írtam neki egy búcsúlevelet, h hagyjuk és legyen szíves ne írjon, de ő erre rá 3 napra, amikor azt hittem vette a lapot és békén hagy, még is írt, engem ezzel a levéllel marhára felkavart és nagyon csúnyán elküldtem az anyukájába.

Ezután, azaz jelenleg ez a srác, kígyót-békát kiabál rólam, másokkal hatalmas egyetértésben. Szerinte őrült vagyok és társai, a kérdés a következő lenne:

1. Férfiúi sértettségből mond el engem jelenleg minden szarnak?

2. Csak játszott velem és végig átvert, tudta ő, h nem akar semmit, mert elmebetegnek tart, tehát HAZUDOTT?

3. Rossz emberismerő, végig azt hitte, h egy tündérlány vagyok, de aztán rájött, h egy elmebeteg vagyok, tehát mégsem olyan okos, mint, amilyennek gondolja magát?

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6415565106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Amatőr_ 2020.03.28. 02:04:02

Én is eveztem már ilyen hajóban. A lánnyal, akivel éppen ismerkedési fázisban voltam, pár napig nem tudtam kommunikálni (munka, egyéb elfoglaltságok). Aztán egyszer csak, minden előzmény nélkül, kaptam egy búcsúüzenetet. Emiatt felkaptam a vizet, a csaj meg nem volt annyira jó nő, hogy megérje további energiát fektetni a dologba.

Valami ilyesmi történhetett a ti esetetekben is...

Szubrina 2020.03.28. 02:21:08

@_Amatőr_: Igen, annyi különbséggel, hogy neki volt ideje, újonnan megjelenő blogokat olvasni és aztán kommentháborúba bonyolódni másokkal, )aktivitásából derült ki) az enyémbe csak tervezte, h majd beleolvas...

Ha nem voltam annyira érdekes, miért ragaszkodott hozzá, h legyek türelmes, mert írni fog?
Én adtam egyszer már neki korábban is lehetőséget a dologból való kilépésre...

Soha nem szeretem tukmálni magam, ha nem kellek eléggé én már megyek is.
Nekem kell az, h kelljek, ha meg nem mindenki mehet amerre lát.

_Amatőr_ 2020.03.28. 02:50:57

@Szubrina: Felesleges találgatásokba bonyolódni. A legegyszerűbb az lenne, ha a kérdéseid direkt neki tennéd fel.

Szubrina 2020.03.28. 02:57:09

@_Amatőr_: Már nem lehet vele beszélni...eleve ha írnék neki, bazmeg nem győzném kivárni...mind1...ez még kell nekem egy kicsit, h el tudjam engedni...

Bennem az a hiba, h mindig elkezdek ábrándozni, h mi lehetne a pozitív kimenetele egy ismerkedésnek...és amikor vége szakad (tök mind1, miért) akkor ettől a jövőképtől is el kell búcsúznom és ez nagyon nehéz nekem.

Úgy gondolom, ha egy imserkedést nem szívvel, lélekkel, beleélve magamat csinálok, akkor minek, így meg nesze baszd meg pofáraesés...

Nyilván türelmetlen voltam, nem tagadom, de jól éreztem én, h annyira nem volt nagy a lelkesedése irántam, ami nem is lenne baj, ha szépen bekussolna, de az, h most orvosi esetnek nevez, hát nemtom...h őszinte legyek becsapva érzem magam.

_Amatőr_ 2020.03.28. 03:10:11

@Szubrina: Személyes találkozód volt ezzel a sráccal?

Amíg nincs személyes kontaktus, nem érdemes túl sokat belegondolni az ismerkedésbe. Úgyis élőben derül ki, megvan-e a "varázs".

Ha meg türelmetlen típus vagy, miért ragaszkodsz az e-mailhez, mint konmunikációs csatornához? Vannak annál promptabb és direktebb megoldások is.

Szubrina 2020.03.28. 03:26:09

@_Amatőr_: Nem volt még személyes...olvastad a posztot???

Nem én ragaszkodtam az e-mailhez, én már messengeren v. viberen esetleg telefonon is beszéltem volna vele (ezt jeleztem is felé), de meg akartam hagyni számára a kezdeményezés lehetőségét, még is ő a férfi, ő meg így akarta.

DorkNet 2020.03.28. 08:45:46

Nincs a lehetőségek között, hogy potenciális elmebeteg.

Szubrina 2020.03.28. 09:38:57

@VT 136: Ez nem igaz, mert ezt már eleve tudta rólam. Meg kell szelidíteni, ahhoz törődés és szeretet kéne. Igazi sündisznó lesz az ember a sok-sok csalódás miatt. Ezt te magad is látnád, ha beleolvasnál a blogomba.

Szubrina 2020.03.28. 09:40:41

@DorkNet: Nem akarom bántani, de valamiféle szociopatizmus elképzelhető, h van benne...de akkor a hazugos verzió sztem fedi részben.

Ami szomorú, h nem ismeri be, h hibázott, mindenképp a lányra keni.

2020.03.28. 12:25:14

@DorkNet: ne maagdból indulj ki

2020.03.28. 12:26:04

@DorkNet: Itt scak te vagy potenciális elmeteg, mivel védesz egy elmebeteget.

A válasz lehetőségek meg szarok. Egyik sem.

DorkNet 2020.03.28. 13:27:10

@Golf II: Te nagyon komolyan veszed a saját hülyeségedet ugye? Valami neked nagyon fáj, hogy képes voltál egy új profilt létrehozni amiről fröcsögheted a gyűlöletedet. Sajnos azt kell mondjam ez már nem vicces, sőt, klinikai eset vagy és kezeltedned kellene magadat, mielőtt felemészt a keserű gyűlölet belülről.

2020.03.28. 22:28:21

@DorkNet: Nem emiatt a blog miatt regeltem buzikám.

"fröcsögheted a gyűlöletedetklinikai eset vagy és kezeltedned kellene magadat, mielőtt felemészt a keserű gyűlölet belülről. "

Ügyesen jellemezted maagd.

Szubrina 2020.03.28. 22:32:59

@Golf II: Mondd, mire jó ez? Teljesen értelmetlen öncélú fröcsögés.

Ha nem tetszik a blogom akkor ne gyere ide, ha nem tetszenek a kommentelőim, akkor ne gyere ide stb...

Mondd el mi a bajod, megsimogassam a buksidat?!

2020.03.28. 22:38:54

@Szubrina: Te ugyanígy öncélúan fröcsögsz a randizón. Az mire jó? Te minek mész oda?

Szubrina 2020.03.28. 22:41:58

@Golf II: Nem tudom feltűnt-e (ezek szerint nem) mikor írtam oda utoljára, kibaszott erős önfegyelmet gyakorolok éppen, h ne reagáljak, annak ellenére, h mióta nem szóltam a banyákhoz és még mindig rólam fröcsögnek, sőt untermencshez soha egy kurva szót se szóltam még is ő is.

Ha VT135 beszól, akkor viszont azt nem fogom szó nélkül hagyni...fejbe fogom lassan baszni...

Szubrina 2020.03.28. 23:24:40

@Golf II: Ezt nem tudom, én viszont durván csalódtam benne.

Szubrina 2020.03.29. 00:09:13

@Golf II: Mert másnak gondoltam először...ez elég privát, nem szeretnék róla beszélni.
Írtam oda egy kommentet, de elég visszafogottan, persze VT-re, csak azért szólok, h tudj róla és ne érjen váratlanul.

DorkNet 2020.03.29. 06:31:57

@Golf II: te tényleg nem vagy tiszta fejben.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása