Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. március 31. 01:52 - Szubrina

Korona-blog 5.

Na cseszd meg, nézegetem itt a drónfelvételt Budapest felett, ami azt mutatja, h a Hősök terén 1-2 autó téblábol, meg a Vajdahunyad várán senki...meg voltam még pénteken vásárolni a boltban a kerületben, ahol mindenki gumikesztyűben maszkban, úgy az emberek tényleg 90%-a...Aztán olvasom a szalagcímeket "A magyarok megértették..."

Nyugodt szívvel indultam fél 8 után pár perccel a 8 órai szervizemre, azzal a tudattal, h semmi forgalom nem lesz és majd még így is előbb ott leszek...AHHA...kicsit késtem. Hát gyerekek nem is tudom, mert elég ambivalens érzés volt, a városba menet, mintha koronavírus soha nem is létezett volna, dugóban mentünk a Hungárián, mindenhol ezer autó, a villamosmegállókban rengeteg ember egymás hegyén-hátán maszk konkrétan egy emberen nem volt. 8 körül voltunk, több idős ember is volt a villamosra várakozók, zebrán áthaladók között...

Nagyon ledöbbentem, bezzeg én három órát ültem végig a kocsimra várva, szigorúan maszkban és végül boldogan távoztam, mert feleannyit fizettem a szervizért, mint  gondoltam. Tagadhatatlan az, h a megjelenésemmel a férfiakból kedvességet csalok ki (akaratlanul is), ami igazán jól tud esni, az ügyfélszolgálatos is roppant kedves és segítőkész volt és a szerelőfickó is. Kivételesen zökkenőmentes volt minden, nálam ez nem így szokott lenni, de most így volt...mert ugye mindig történik valami (gebasz).

Annyi, h kurva fáradt vagyok, mert hajlnali 4-ig nem tudtam aludni, mert annyira fújt a szél és a környező fák nagyon hangosak voltak.

Amúgy nem találom a drónos videót, de ez itt egy hatásvadász szar, fogadok, h vasárnap hajnalban vették fel, amikor valóban a kutya se megy a várba pl...meg az éjszakai metró, amikor nem is jár...ajmá...

Oszt itt egyik nap is beugrottam egy olyannak, h "Soha nem hallott mittoménmi a koronavírusról"...nem hiszitek el 14 perces TEDX videó, végighallgattam, semmi újat nem mondtak, semmit...már az agyamra megy komolyan, a sok "soha nem hallott újdonság".

Ja visszatérve a városra, se rendőrt, se katonát nem láttam sehol, így persze még visszatartó ereje sincs, az otthont BÁRMILYEN okból elhagyásnak.

Még azt el akartam mesélni, h elég régen basztam be és múlt héten volt asszem, h a kisfőnökömmel elég rosszul alakult a hangulat közöttünk, annyira kivoltam akadva miatta, így amikor hazajöttem elhatároztam bevodkázok kicsit, aznap este kurva jó is volt minden..másnap 11 körül, gecire másnapos voltam, szédültem, szarul voltam, sőt még hánytam is...egyfolytában ostoroztam magam, h mekkora fasz vagyok...azt se tudtam, h megyek be melózni, aztán indulás előtt egy fél órával, teljesen jól lettem...

Viszont a piára se tudok nézni, nemtom mikor bírok majd újra meginni egy kis vodka narancsot...az utóbbi években, ha ivásról volt szó vagy boroksóláztam vagy muskotályos pezsgőt ittam, mindig ezek játszottak, semmi égetett szesz.

Kezdem magamban konstatálni, h mivel nincs kapcsolatom, nem élek jelenleg együtt egy férfivel sem, így amíg tart a koronavírus, addig biztos nem lesz szex az életemben, hiszen idegenekkel nem, de még kollégákkal sem, mert azért próbálok nem oly közel kerülni senkihez fizikailag, a terjedés megállítása érdekében. Bár izgi lenne, de most tényleg az egészség a legfontosabb. Ti se menjetek kurvához, meg csak olyannal kekszeljetek, akivel amúgy is szoktatok, ill. egy háztartásban éltek, sokan most nem értik, h ezt nem csak magukért kell megtenniük, hanem minden emberért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr7115574972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása