Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2018. június 22. 18:08 - Szubrina

Szexmegvonás

Az van, hogy 9napot késett a menzeszem. Utána számoltam, pont a szavazás napján ápr. 8-án basztam utoljára, de akkor is gumival (99%-os biztonság). Viszont az azt jelentette a menzesz késésem idején, h ha terhes vagyok, akkor bizony a 9.hétben vagyok. Nagy dilemma lenne, de mégsem, mert nem akarok férj és szerelem nélkül gyereket szülni a nagy semmibe. Abortuszt pedig csak a 12. hétig végeznek, de 1hét múlva mentem volna 2hétre nyaralni, ahol ez viszonylag nem lenne oly praktikus. Vettem két terhességi tesztet és anyámat kérdezgettem, h lehetséges-e úgy terhesnek lennem 2hónapja, h semmi tünetem nincs...szerinte simán, ez rohadt megnyugtató volt...a tesztek negatívak lettek. Másnap azért elmentem nőgyógyászhoz...Alaposan megkínzott, de végül megállapította, h hamarosan megjön.

Következő reggelre megjött magától, mert az orvos felírt valami hormongyóccert, de még nem volt alkalmam elkezdeni szedni. Viszont eldöntöttem, h én még egyszer ezt nem szeretném átélni. Tehát szexelni már csak azzal fogok, aki gyereket is szeretne tőlem...ami jelentheti azt, h soha többé nem baszok.

Egyébként a stressz miatt késett, amit az okozott, h újabban, egy erőszakos kamionosokkal teli autópályán kell a munkahelyemre kocsikáznom egy ronccsal nap, mint nap, nulla vezetési gyakorlattal.

$ Cirka 5000Ft-ba volt a gyóccer és a tesztek, ablakon kidobitt pénz...

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr2214065441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Irbisz 2018.06.22. 21:39:12

Az óvszer nehogy már csak 99%-os biztonságú legyen. Ezt honnan szeded?

Irbisz 2018.06.22. 21:39:34

"Viszont eldöntöttem, h én még egyszer ezt nem szeretném átélni. Tehát szexelni már csak azzal fogok, aki gyereket is szeretne tőlem...ami jelentheti azt, h soha többé nem baszok."

Ööö, ebben mégis mi a logika? Ennyire idegenkedsz az óvszertől?

Szubrina 2018.06.22. 21:41:30

@Irbisz: Rá van írva minden óvszeres dobozra vagy a benne lévő papiruszra.

Szubrina 2018.06.22. 21:43:40

@Irbisz: Dehogy, csak nem megbízható, mivel előfordulhatnak balesetek, ha viszont nem használok gumit se, mert nem szexelek, nem kell pénzt basznom terhességi tesztekre sem többé és aggódnom se.

Irbisz 2018.06.22. 21:51:11

@Szubrina: Aha, ez meglepett.
Biztos a rosszul használók, késve feltevők miatt ennyi. Bár logikus, ennél egyszerűbb dolgokat is elcsesznek sokan :)

Szubrina 2018.06.22. 21:53:14

@Irbisz: Nem amiatt, ahhoz a gumigyártòknak semmi köze, hanem, h lyukas vagy anyaghibás az òvszer az okozza a 99%-ot.

Reactor 2018.06.23. 20:08:12

Huh...hát legalább megnyugodhatsz, hogy "odalent" minden rendben.
Egyébként ha lenne kivel, meg minden, vállalnál aprótalpút? :)

Szubrina 2018.06.23. 20:09:40

@Reactor: Hát ha nagyon egyérzésűek vagyunk egy igazi férfival, vele igen.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása