Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. február 14. 22:57 - Szubrina

Kedves idegen

Sajnos, miután elolvastam a leveledet a freemail újabb karbantartásba kezdett (mint a héten már oly sokszor), így nem tudtam neked válaszolni, pedig szerettem volna. Nem sértésnek szántam, h idősebbnek gondollak, hanem bóknak (de le is írtam, azt is, h ezt persze csak én gondolom, pont, h ne szívd mellre). Amiért idősebbnek gondollak, az az, h értelmes vagy, normálisan tudod kifejezni magad, egyáltalán nem vagy tolakodó és társai. Szóval a magam korosztályától azt szoktam meg: kő kóla, mizu, dugunk stb...

Lehetsz kivétel is, ami erősíti a szabályt, nem titkolt szándékom volt kiugrasztani a nyulat a bokorból, mondanom sem kell nem sikerült, mert nem vallottál színt.

Mind1...igen utánanéztem, az a Pál Ferenc írta a könyvet, de ezzel egyáltalán nincs bajom, mert pl. Böjte Csaba is nagy kedvencem, szeretem a gondolkodásmódját. A vallás értékei pozitívak alapvetően, tehát rosszat gondolom nem fog adni ez a könyv, ha jó, akkor a többit is lehet megvásárolom.

Valóban nem vagyok vallásos, annyi közöm van Istenhez, h amikor bajban vagyok, annak ellenére, h nem hiszek benne, fejben könyörgök neki, h segítsen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5515475256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása