Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. június 09. 00:14 - Szubrina

Tihanyi szopás

Egyesek szerint nem illik első randin szopni. Sőt még csókolózni sem, de miért első randi, ha valakivel neten már régóta ismerkedsz?

Talán mert már megint annyira vágyódom a Balatonra, azért jutott eszembe ez a sztori. Volt egy társkereső, ahol évekig fent voltam, szerettem azt a közösséget, ismerkedésre mondjuk bajos volt használni, mert mint szinte mindenhol, agyban ilyen csita-szerű "férfiak" voltak csak hu-hu-hu. Ugyebár a jó palik vagy megnősültek vagy buzik. Ebben azért tagadhatatlanul van valami.

Még is mindig, nyitott voltam rá, h csoda történik és rám talál álmaim férfija. Oké ez túlzás, nem álmaim férfija volt, hanem csak egy édes, kedves pasas. Történt hát, h ismerkedésünk egy pontján nekem éppen Tihanyban "kellett" tartózkodnom (micsoda kín), ő pedig egy Tihanyhoz közeli (60km) településen élt. Gondoltam, h milyen nagyon romcsi lenne már, ha ezen a szép helyen hoznánk össze a találkát.

pipacs.jpg

Neki is tetszett az ötlet. Nem a legújabb autója volt a világon, amivel érkezett, de gyönyörű tiszta volt az autó, kívül-belül, egy hatalmas csokorral várt a parkolóban, ahová a találkozót megbeszéltük. Az indítás csillagos ötös. Nemtom csajok, h vagytok vele, de miattam még egy faszi sem suvickolta ki az autóját, sőt volt, aki beszállásom előtt távolította el a szemetet az anyós ülés láb részéről (ásványvízes üveg, sörösdoboz, "jobb ha nem tudod" felhasználású összegyűrt zsebkendő). Aztán volt mindenféle, séta az apátság körül, fagyizás, Szigligeti vár látogatás, autókázás, kis nyári zápor, csókolózás.

Aztán egy ponton én ezekért a csodálatos élményekért olyan nagyon hálásnak éreztem magam, h én is szerettem volna adni valamit, adni egy élményt és hát ki a fasz vagyok én, hogy megvonjam a férfiak egyik izgalmas fantáziáját, h egy nő csak úgy a semmiből, élvezettel leszopja őket? Így hát kértem, hogy menjünk egy tisztásra és szívjunk friss levegőt, ekkor ő még mit sem sejtett. Kiszálltunk a kocsiból majd közöltem vele, h most pedig szeretném leszopni, gondolom el tudjátok képzelni az arckifejezését, rohadtul meglepődött, de azon nyomban bekeményedett a fasza, most nem azért, de ki tudott volna egy ilyen ajánlatnak ellenállni?

Erőtlenül hagyta, h kibontsam az övét, majd benyúljak az egyik kezemmel és megtapogassam a hímtagját. Nagyon nem teketóriáztam, letérdeltem, lehúztam a farmerját és az alsónadrágját és hevesen szopni kezdtem, nagyokat sóhajtott és nyögött, aztán rövidesen a számba élvezett. Nagyon kész volt utána, hogy milyen fasza csaj vagyok.

Milyen jó adni és ha már témánál vagyunk:Utálok szopni

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr215755762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2020.06.09. 18:58:32

és lett folytatás?

Szubrina 2020.06.09. 19:02:01

@Slepy: Természetesen, de ez a sztori nem erről szól.

_Amatőr_ 2020.06.09. 22:28:13

Inkább arról mesélj, hogy fogynak mostanában a banánok

_Amatőr_ 2020.06.11. 00:59:31

@Szubrina: Hát az gáz. Akkor ezért nosztalgiázol ennyit ;)

Mesélj, mi a baj?

Szubrina 2020.06.11. 01:01:24

@_Amatőr_: Leírtam, ha egy nő lelkileg szarul van, nem kívánja a szexet annyira. Hosszú kihagyás (hetek) után tegnap masztiztam, de nem banánnal.

_Amatőr_ 2020.06.11. 19:56:25

@Szubrina: Olvastam a legfrissebb posztod is.
Fel a fejjel! Innen már csak felfelé visz az út :)
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása