Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. augusztus 17. 21:45 - Szubrina

Vihar

Idejét sem tudom, mikor volt utoljára ilyen fantasztikus vihar, lehült végre a levegő, szakad az eső, villámlik és dörög, kitartóan, már legalább 2 órája. Imádom, lehet, h beteg, de én egyszerűen imádom a vihart. Mások félnek tőle, de mivel az ember bent ül a házában, mi baja eshet? Aludtam koraeste két órát és arra ébredtem, h az izzadságomban fürödtem, mert a vihart megelőzően fülledt meleg volt, most tárva nyitva vannak az ablakaim és élvezem a beáramló hűvös, nedves levegőt. Kell egy kis fellélegzés.

A napokban volt egy kommentelőm, akivel picit egymásba gabalyodtunk, de egy napi kitartó e-mailváltás során rájöttünk,  vagy is én, h nem vagyunk elég izgalmasak egymás számára. Pedig Isten látja lelkem, egy kis izgalmas virtuális ismerkedés jó lett volna, mint a régi szép időkben, nem szeretném azt mondani kiégtem, de lehet, hozzátenném a palival semmi baj nincs. Már valahogy nem kap el a varázs...mint régi naiv énemet.

Várom a 20-át elterveztem a barátnőzést, elmegyek érte kocsival és itt csapatjuk nálam, kertiparti lesz (időfüggvényében) szerettem volna bebaszcsizni, de mivel éppen ideje a havi megszokott tisztítókúrámnak, ki kell hagynom az alkoholt, sebaj, legalább haza is tudom vinni kocsival. Még nem is látott engem vezetni, olyan rég nem találkoztunk, amióta én vezetek, az minimum 3 év, de lehet több is. Készülök, dinnyével, jégkrémmel, chipssel, gurulómálnás málnaszörppel, plusz ő ihat is, de lesz minipizza is.

Tuti benyomok egy kis retrozenét a háttérbe pl. ezt:

 

Ha valakit érdekel a legjobb bnőmről az előző bejegyzés, a korábbit viszont nem találtam. Katt. ha érdekel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3816167314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása