Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. szeptember 13. 21:34 - Szubrina

Női irracioanlítás 1.

Abszolút adom a címet...szóval rég nem látott barátnő színt vallott, még buli előtt, de már bebaszcsizva, h azért került évekig szándékosan, mert tú mács vagyok...:DDD Miért nem lepődtem meg, tudom, h kibebaszott sok vagyok, mindenkinek, néha még magamnak is. Mindig nekem van igazam, mindig az a legfontosabb, amit én mondok, elnyomok mkit, kivéve, ha nagyon görcsölök valamiért, mondjuk vizsgahelyzet, mert akkor benyúszulok...vagy, mondjuk egy domináns férfival blábláblá...Mondjuk röhej, h ez 15 év után kezdte zavarni:O

Az itóka miatt gecire nem hatott meg ez az infó, mert már boldogra ittam magam addigra két üveg kedvenc BB Spumante pezsgőt gurítottam le a torkomon, plusz egésznapi nemevés (ez nem volt szándékos, csak így jött ki).

Tehát annyira nem jöttek a pasik...pedig istenemre jól néztem ki, barinő bepróbálkozott boldog boldogtalannál...asszem elijesztem a faszikat a határozottságommal...meg amúgy tök gáz, de tényleg a 20 évesekhez mernek csak odamenni, mert béna a dumájuk és míg mi érett nők kiröhögnénk, addig a 20 éves odavan...ehh ez tény. Pedig egyszer meghúzták a hajam hátulról, de amikor megkérdeztem, h melyik volt, fosott mind...pfff

Azért volt ez a faszi 48, mindkettőnknél próbálkozott, nem tudta kinél fog célt érni, de sztem be is jöttünk neki mindketten, elég jól nézett ki, én mégsem éreztem vonzalmat, viszont geciügyes volt. Megfogta a derekam, a fülembe sugdosott és közben a szakállával nagyon felizgatott, ahogy cirógatta a nyakam...megint derék stb...hogy őszinte legyek éreztem, h nedvesedek. Az is tény, h én nagyon könnyen izgalomba jövök, régebbi faszijaim, ezt imádták bennem, h néhány érintés vagy nézés én meg már remegek...

Szeretem ezt az izgalmi állapotot...aztán barinő elment italért, odasandítgattam, régóta elment, dumcsizni kezdett vkivel, ez a faszi meg rámhajtott, barinő odajött mesélte, h valami faszkalap odament és lekapta (én imádtam volna) de ő fel volt háborodva...azé táncikált, ez a faszi meg közben azt mondta a színpadhoz tolva, h kövessük a példájukat és lesmárolt, iszonyatosan jól csókolt, pont ahogy szeretem, kellemes volt az íze és finom volt a nyála, az ajka. Pont olyan intenzitással csókolt, ahogy jól esik, sztem még soha nem csókolóztam ilyen sokáig.

Közben már gondoltam, h abba kéne már hagyni, de olyan jó, mi a fasznak és csak folytattuk, folytattuk, erre éreztem, h megrángat vki. A barinő, azt mondja menni akar, bazmeg NE MOST ááááááá...trillió éve nem csókolóztam pláne nem ilyen jót...nem hagyhattam, h egyedül menjen, ez a barátság még borotvaélen táncol, nem ér annyit a pasi, telszámot nem akart cserélni, mert tuti nős, megadta a facebookját, amire utoljára 2018-ban töltött vmit...hm...Azóta sem kerestük egymást, pedig fosbúk ismik lettünk.

Hazafelé sokat kellett egyedül gyalogolnom, kibaszott BKV garázsmenet...és elkezdtem sírni, h a barinő is de fasz, meg, h soha nem lesz olyan faszim, amilyenről álmodok, mert még ha létezik is olyan, az pont nem engem akar vagy soha nem fogja tudni, h engem akar...

Ez pénteken volt, hétfőn már úgy mentem dolgozni, h ma tuti lesz valami nyúkapiszka a főnökőmmel, h bizonyítsak magamnak, h jó nő vagyok és kellek...szabizott, kedden leeresztettem, ez a hülye meg bezárt egy irodába, de elpirultam, mint a picsa, szerdára leborotváltam a puncim, testápolóztam, szexi fehérnemű, amit akarsz be se próbálkozott, gondolom, mert kedden szűzkurvának bizonyultam...ááá..csüt semmi...

Aztán pénteken szabiztam és mit csináltam, na mit? Hát igen megint felregeltem Tinderre, tudjátok, h valójában nem kapcsolat kell vagy fasz tudja, hanem kellenek a visszajelzések, h jó nő vagyok.

Hihetetlen sok meccsem lett, de ez természetes, szexi képeket rakok ki (mer'szexi vagyok:DD), nagy a pofám, ez megragadja  a faszikat, már amelyiket nem ijeszti el, persze 99% megbaszna, többet nem akar...én meg kelletem magam. Egy baj van hiába helyes, meg pénzes valaki, ha dögunalom...istenem, mennyi unalmas, jelenleg is a legizgalmasabb partner egy háromgyerekes apuka, aki félrebaszna velem és igen ő nagyon izgat is, nem a megcsalás, tiltott gyümölcs, hanem, mert érdekes a személyisége, tetszik, ahogy reagál rám és, amilyen reakciókat vált ki belőlem. Miért nem képes erre egy pénzes, jóképű, domináns single?

Van egy ismert ember is ám, aki jobbra húzott...:D

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr6816200164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása