Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. szeptember 15. 17:42 - Szubrina

Irracionella 2.

Szóval, múltkor jöttem hazafelé biciklivel és teljesen véletlenül találkoztam azzal a fiúbarátommal, akivel mindig iszonyúan jókat beszélgetünk, neki sárga a szeme, mármint a szemgolyója, rajta kívül ilyen színű szemet még sosem láttam. De most nem láttam, mert sötét volt.:(

Szóval vele mindig bebaszcsizunk, lelkizünk, kurva jókat lehet vele, mert kibaszott intelligens, aztán meg hatalmasat szoktunk kúrni, egy dolog szokott csak vita tárgya lenni, h én mindig ragaszkodok a gumihoz, szerinte meg úgysem leszek terhes, mert maj időben kihúzza...nah ez a halálom...

Most amikor taliztunk, iszonyú jót dumáltunk a Dunaparton, a bicókat félretéve, aztán búcsú, ölelés, amitől mindketten nagyon felizgultunk, mindkettőnknek a mellkasának feszülő hatalmas kebleim okozták, az izgalmat...több ilyen ölelés után ki is mondta, h kíván, persze én is neki...

De már többször megbeszéltük, h nem tudnánk együtt élni, de a barátság extrákkal elég jól műxik. Mondta is, h lehetőleg még idén hozzuk össze, de nekem mindig annyi elfoglaltságom van, marha nehéz időt szakítanom.

Meg mivel bebaszunk oda nem mehetek kocsival, így már nehezebben veszem rá magam, h menjek stb...meg ez a gumit húzzál-nemhúzok huzavona kikészít...pedig nagyon finom vele baszni...

Aztán beszéljünk a Tinderről...van egy ismert ember, aki jobbra húzott, én csak amiatt húztam jobbra, mert kivi voltam, h ő vajon jobbra húzott-e és hát igen. Kicsi Dope-ról van szó Dopeman öccséről, aki fantasztikus gitártehetség egyébként. Én foscsiztam tőle, de halál jó arc, mondjuk csak meg akar kettyinteni, de azért édes tőle, megnéztem pár videót tőle youtube-on és elég jó a dumája.

Aztán még van most már 3 arc, aki nem az a hogyvagy, mitdolgozol, mi a hobbid faszkalap, hanem aggyal rendelkező intelligens emberek, az egyik nős és három gyereke van, tök jó fej, de ma megmondtam neki, h nekem ez így nem lesz oké.

Aztán van egy, aki egy buzibár tulajdonosa, mivel én homofób vagyok és ezt ki is írtam, azzal nyitott, h nah hát akkor itt mégsenincs egyezés, de olyan kibaszott jófej, h nagyon megkedveltem egy icaka alatt, viszont tegnap besértődtem rá, mert mondta, h fáradt, h ne telózzunk...mellre szívtam, utána meg már akart volna, de mondtam, h késő bánat, na azóta nem írt...Ugyh nemtommilesz vele.

Ma meg megint írt egy nagyon cuki pasi, eléggé odavan értem és kiírtam az adatlapomra, h érdekelne az autóversenyzés, mire kiderült, h ő szokott pályán kőrözni a 480 lóerős verdájával és meghívott becsatlakozni, ami valljuk be, nem hangzik kicsit sem rosszul. Izgi, azt írta annyira bejövök neki, h legszívesebben felfalna:))) És ő is kapcsolatot akar, amúgy mondtammár, h meglepő, h a korombeli férfiak, nem csak a 20 éveseket keresik, nagyon sok 32-34-38-41 éves faszi jelenik meg nekem, de csak azért lehet, mert benne vagyok a bejelölt életkorintervallumukban. Ami ellent mond annak az állításnak, h csak baxni akarnak ennyi idős nőkkel, meglepően sok akar kapcsolatot, csak bugyuták, de hát hozzám képest ki nem...nahh:DDD

Aztán hazafelé letürköztem egy nő tökrét, mindkettőnké elhajlott...mentségemre szűk utca, szemből jöttek és végig parkoló autók, a nő meg fél méterre parkolt a padkától. Azonnal megálltam, h megnézzük mi a fasz van, azt mondta semmi, mert műküdik, meg nincs külsérelmi nyom, az enyémmel sem...ami durva, mert volt hangja rendesen. Na per/pill ennyit tudok megosztani veletek.

Orövoár!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr5816202550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása