Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kámaszubrina

2020. augusztus 15. 01:02 - Szubrina

Karma

Nem tudom ki miben hisz, én időnként valóban megerősítést lelek ebben a karma dologban. Tudjátok írtam a Jótündéres bejegyzésemet, azután még volt egy ilyen pénzadományom, apukámnak. Asszem erről már írtam, h másoknak a szüleik segítenek, nálunk ez úgy van, h mi segítünk apukánknak, aki soha nem tud egyről a kettőre jutni. Kifolyik a pénz a keze közül. Én mondtam, h hozzám kölcsönért ne jöjjön, mert úgysem adja meg, de néha, ha tudok adok valamicskét. Így volt ez most is. Tök jó érzés volt adni neki, jó, h megtehetem, h nekem nem kenyérre kell az a píz.

Ez volt hétfőn, erre ma találkoztam tök véletlenül egy régi ismerősömmel, de mint a filmekben, parkoló akármit szerettem volna kérni egy irodában (mindegy) mire közölte a hölgy, h az már sajnos nagyon régen elfogyott, nem tud adni. Mire én megkérdeztem: "Niki?" Mire ő is felsimert. Nagy összeborulás, még az előző előtti munkahelyemen volt a közvetlen főnökünk, akivel a tulaj elég csúnyán elbánt, mellesleg szexuálisan is zaklatta, na mind1...

Egy órát dumcsiztunk isteni volt. Erre bazz este a legeslegjobb barinőm, a rokonlelkem, aki ezer éve eltűnt felhívott...nem vettem fel, mert nem hallottam, de amikor tudtam, visszahívtam és kérdeztem, tőle, h csak véletlenül hívott vagy direkt, közölte, h mesélt valakinek rólam és így eszébe jutottam, szóval tali lesz vmikor és kurva nagy dumcsi...áááááhh, tiszta boldog vagyok. Ő ért meg engem a világon a legjobban, de depis vagy fasz se tudja, h mindig évekre eltűnik előlem, pedig csíp...:(

Plusz lehet megkapom majd az előléptetést, igaz csak januárban, de huhh nekem ez lenne a csúcs, nem is akarok feljebb lépni, ezzel én kiba elégedett lennék. Pénzileg is meg presztízs.

Mondjuk még így a pukkancsra visszatérve, néha az ember lánya kénytelen annyira felbaszni magát, h jobbról kell előznie a gyökketővel le nem hajlandó húzódni balfaszt...és ma is volt ilyen és annyira idegbe jöttem, h amikor visszaindexeltem elé, nagy ügyesen lekapcsoltam a lámpám, amit cirka 2 km, múlva konstatáltam:DDD

Mondjuk menetfény vót, de hátulról, igencsak setét lehetett az otó, nah mind1...ez még ilyen Pukkancsos izé volt. A lényeg, h nem törpént baj.

Vótunk mútkó étteremben, me öcsémtől meg az EXnejétől (akkó még együtt vótak) kaptuk karira és én ott inni egy gurulós málnás málnaszörpöt rendeltem, nos ez annyira, de annyira finom vót, h azóta is rá vok kattanva, mint atom, most is ezt kortyolgatom. Eleve a fagyasztott málna lehűti, mint a jég a szörpit, nagyon fini.

Nah, majd írok, ha lesz vmi, gondolom tűkön ülve várjátok, a sok hozzászólásból ítélve:DDD

karma-logo.jpg

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szubrina.blog.hu/api/trackback/id/tr3816140234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csorsza 2020.08.15. 10:08:18

Azért olvassuk... :)

Szubrina 2020.08.15. 22:08:47

@Aesopus: Hehe a nevedről a Lágárder lovag jutott eszembe, amikor púposnak öltözik, h leplezze magát és így mutatkozik be: "Ezopusz vagyok"

Deszeretem én azt a filmet.

Aesopus 2020.08.15. 22:44:36

@Szubrina: sebaj, én is asszociálok a nevedről ;)

Aesopus 2020.08.15. 22:48:43

@Szubrina: nem húzol csőbe: "Hozzászólásod előzetes moderáció után jelenik meg."

Szubrina 2020.08.15. 22:49:23

@Aesopus: Ha tetszik, amit írsz megjelenítem

Aesopus 2020.08.15. 22:55:40

@Szubrina: Aesopus csak mesélt, szavát ne hidd :)

Aesopus 2020.08.15. 23:14:09

@Szubrina: Aesopus mesemondó volt, miert hinnél el neki bármit? :)

Szubrina 2020.08.15. 23:14:42

@Aesopus: Jó akkor egy szavad sem hiszem.
Kámaszubrina
süti beállítások módosítása